Zijn er CEO's die veganist zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja https://www.nrc.nl/nieuws/2015/01/10/hij-is-americas-most-fit-ceo-en-een-nederlander-a1498572 "Frits van Paasschen, de sportman (en veganist) Om te beginnen met die bijnaam. Die is zo gek nog niet voor iemand die dertien marathons liep (denk New York, Boston, Londen) en meerdere triathlons volbracht. Waaronder in 2013 de zwaarste van allemaal: de Iron Man. 3,9 kilometer zwemmen, 180 kilometer fietsen en 42 kilometer rennen. “Ach”, zegt de 54-jarige Van Paasschen. “Zo snel was ik niet hoor.” Hij deed er 12 uur en 44 minuten over. Bewegen is belangrijk voor de topman. Dus beginnen zijn dagen (als hij niet in het vliegtuig zit) met een uur hardlopen of fietsen op de hometrainer. Het is een ritme dat Van Paasschen ook volhoudt als hij op reis is, zo’n 120 dagen per jaar. “Er zijn dagen dat ik tien hotels bezoek. Voor de teams daar is dat iets wat ze niet snel vergeten, dus ik wil hen de volle aandacht geven. Als ik fit ben, ben ik in staat mijn energie op peil te houden.” Het is ook een van de redenen waarom de topman een paar jaar terug besloot veganist te worden. Geen vlees, geen vis. Hij eet alleen nog plantaardige producten. “In de Verenigde Staten is dat tegenwoordig helemaal niet afwijkend.” "

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100