Ik vier vandaag mijn 30ste trouwdag, wat vieren stellen met of zonder een samenleving kontrakt?

Toegevoegd na 1 minuut:
Samenleving=samenlevings

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ten eerste gefeliciteerd met jullie 30ste trouwdag!

Ik ben niet getrouwd,maar hebben wel een samenlevingscontract.
Voor de wet zijn wij niet getrouwd,en we hebben niet de zelfde achternaam.
Volgende week zijn wij 15 jaar samen,we gaan dan samen uit eten.
Toen we 12,5 jaar samen waren hebben wij dit gevierd met een klein feestje thuis lekker eten met ouders en broers en zussen.
Dit zouden we ook doen als we 30 jaar samen zouden zijn geweest.

Het ene stel viert het uitbundig en het andere stel houd het liever ingetogen.

Het is denk ik ook wat mensen zelf leuk vinden hoe ze het willen vieren en of ze het überhaupt wel vieren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

samen zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een trouwdag vieren is maar een reden om een feest te geven, zeg maar om "het beestje een naam te geven"

Bij mij in de straat woont een stel dat een groot feest heeft gevierd toen ze 25 jaar bij elkaar waren. Ze zijn niet getrouwd, hebben wel 2 volwassen kinderen.
En reken maar dat het feest net zo leuk was, als het feest van een 25 jaar getrouwd stel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel.+
Gefeliciteerd met deze mijlpaal!!

Andere stellen zullen ook een datum hebben waarop ze het samenzijn vieren. B.v. hun verkeringsdag of de dag dat ze het samenlevingscontract hebben getekend. Sommigen prikken gewoon een mooie datum (bijzondere gebeurtenis) en vieren het op die dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gefeliciteerd!!!
Inderdaad is dat een van de gevolgen, kan het zijn van het samenwonen: niemand heeft jouw startdag op de kalender gezet. Je kunt het toch wel vieren, die dag dat je samen ging wonen.