welke geloven hebben ze in brussel ??

ik ben bezig met een verslag voor school maar kan niet vinden welke geloven ze hebben in brussel....

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Men gelooft daar in 'alternatieve feiten'...!
SimonV
7 jaar geleden
Men gelooft daar niet veel anders dan in Gent, geloof ik. Godsdiensten en levensbeschouwingen in België:
1.1 Katholieken
1.2 Orthodoxen
1.3 Anglicanen
1.4 Protestanten
1.5 Joden
1.6 Moslims
1.7 Vrijzinnigen
1.8 Niet-erkende religies https://nl.wikipedia.org/wiki/Religie_in_Belgi%C3%AB

Antwoorden (1)

Dat zijn er negen: katholiek, orthodox, protestants, anglicaans, joods, islamitisch, hindoeïstisch, bahá'í, en sikhisme.
Amadea