Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je (online) senioren bereiken?

Hallo, ik ben een VWO-leerling in het examenjaar.

Er is al eerder een vraag gesteld over waar je de meeste senioren online kunt vinden, maar dat was van iemand die professioneel onderzoek deed en ik ben onzeker of ze op die seniorensites mij dan serieus nemen. Ik zoek namelijk senioren voor mijn profielwerkstuk over het korte- en langetermijngeheugen. Ik heb momenteel 1 van de minimum 10 aantal senioren die ik nodig heb.

Ik heb contact opgenomen met mijn lokale bejaardentehuis, maar dat ging niet zo goed. Ik ga vandaag weer contact opnemen met een bejaardentehuis in een andere stad, maar ik heb niet veel hoop dat ik ook dit keer zal slagen.

Misschien ben ik een beetje stom dat ik niet op betere ideeën kan komen, maar ik heb me best gedaan en ik begin een beetje wanhopig te worden.

Heeft iemand hier tips? Of zijn er misschien goede forums voor ouderen die het niet erg vinden dat een jongeling als ik hun community verstoor met stomme enquêtes?

Alvast héél erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
791

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Via een ouderenbond als de ANBO of via een politieke partij als 50Plus. Op een website als http://www.voordeelvoorouderen.nl/Ouderenbonden/ vind je er een aantal.

Of via websites als www.seniorweb.nl.
(Lees meer...)
Antoni
8 jaar geleden
Probeer eens via de site senioren web
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding