Wat is er structureel veranderd?

EEN aantal jaar geleden was het niet weg te slaan in het nieuws

Werknemers in de zorg nemen vanwege de grote werkdruk massaal ontslag

Hetzelfde leraren voor de klas

Nu hoor ik er niks meer van,en je leest er ook niks meer van

Is er iets structureel veranderd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het voornaamste is denk ik dat mensen vaak wel hard roepen maar er in de praktijk niks van maken. Wat er de laatste jaren veranderd is, is dat je iets blijer moet zijn met het feit dat je uberhaupt werk hébt, want voor jou staan er inmiddels diverse anderen op de stoep. Dan schreeuw je wel iets minder hard.