dat het blijft, zelfs als jijzelf ervan weggaat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi!+1

Andere antwoorden (26)

dat niet iedereen altijd te vertrouwen is.

Toegevoegd na 1 minuut:
mijn mening is dat je niet leert liefhebben van liefde, want als je niet kan liefhebben, kun je toch ook niet verliefd worden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefhebben

Toegevoegd na 57 seconden:
Jezelf en de ander waarderen

Toegevoegd na 1 minuut:
Jezelf kunnen zijn;

I have to learn, have to try, have to trust. I have to cry. Have to see, have to know that I can be myself(L)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat liefde oneindig is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij liefde leer je te geven maar ook te ontvangen.
de juiste balans hiertussen is de juiste liefde.
liefde is nu eenmaal geven/nemen/luister naar elkaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je altijd op jezelf moet vertrouwen

Toegevoegd na 58 seconden:
Moet blijven vertrouwen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet altijd je zelf zijn, anders gaat het mis...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat het ook pijn kan doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat leer je van alles dat niet-liefde is...
liefde doet geen pijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefde kan zeker wel pijn doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep, ik kan er over meepraten, niet eens zoveel voor mij zelf, maar des te meer voor mijn dochter. Die twee mensenwaar ze om gaf uit elkaar zag gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel goed voorbeeld Jeroen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel juist Faber Yejo...
Oneindig veel terug krijgen en daarvan te genieten.

Toegevoegd na 46 seconden:
Het voelt als een zachte warme deken om je heen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echte liefde is niet te koop!
Samen maatjes voor altijd. Door dik & dun X
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ėchte liefde is verbondenheid zonder voorwaarden.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
...hoe kwetsbaar het leven is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van liefde leer je niets.

Liefde laat je tot rust komen, weer bij jezelf komen en vertrouwen krijgen. Maar dit zijn allemaal zaken die je in het allereerste begin al had, maar die je onderweg eventueel bent kwijtgeraakt.

Liefde laat je thuiskomen.
Daar leer je op zich niets van, maar het geeft je wel de gelegenheid om opgedane kennis te laten bezinken, om te groeien voor de volgende reis 'buiten' waar je weer nieuwe kennis op zal doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van liefde leer je niets. Wel van iemand waarvan je houd. Wel van een liefdesrelaties. Liefde is te abstract.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat het,als het beantwoord wordt, de mooiste emotie is die een mens kan ondervinden en dat het door verdrietige gebeurtenissen binnen je familie ook heel erg op de proef wordt gesteld. Zo erg zelfs dat je er door uit elkaar kunt groeien! Maar,zo als het gezegde luidt:Ware liefde overwint alles,maar je zult er hard voor moeten knokken,want het is niet iets wat je zo maar komt aanwaaien!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van liefde leer je ontzettend veel. In de echte liefde kom je jezelf tegen. Liefde is prachtig, het stijgt boven alles uit, alleen... we kunnen er niet zo goed mee omgaan. Al gauw willen we het bezitten of we eisen het op en dan gaat het pijn doen en raken we de liefde kwijt.
Het is altijd weer een wonder wat je niet bezit, maar iedere keer mag ontvangen. En begin vooral om het te geven, daar waar jij geeft, ontvang je terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat het heel prettig is om te ontvangen en ook heel fijn is dat gegeven liefde fijn is als het gewaardeerd wordt en dat het behoort tot de meest positieve gevoelens die een mens voor zijn medemens, omgeving en de natuur kan hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefde leert je heel erg veel.
Het belangrijkste wat je kunt leren is hoe gelukkig je door iemand gemaakt kunt worden, maar ook hoe ongelukkig je door/dankzij diegene kunt worden.

Het is een goede levensles. Ik ben zelf een paar keer in de wolken geweest en dacht dat ik de juiste had gevonden. Maar ben daarna keihard naar beneden gevallen en heb geleerd om stevig op beide benen te staan.

Liefde leert je zonder en met liefde om te gaan. Het geeft je mensen kennis. En hoe je metelkaar kunt omgaan in een relatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat er ook andere dingen zijn dan geld die je gelukkig maken. !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Loslaten en leren begrijpen ...je geliefde nemen zoals hij of zij is ,pas gelukkig zijn als de ander ook gelukkig kan zijn .
Alles leren we van de liefde ook dat ze vergankelijk kan zijn .Dat je zo hard kan liefhebben dat je amper nog kan ademen als je de ander moet missen ,het allesomvattende gevoel dat je zowel lichamelijk als geestelijk 1 bent.Dat is ware liefde ....het leven van een mens is de zoektocht naar liefde en acceptatie van wie we zijn ....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer men is in nood en pijn
Pas dan weet men wie zijn vrienden zijn

dan is het echte liefde in vriendschap of relatie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je leert dat liefde voedt. Zonder voeding kun je niet leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van liefde leer je heel veel. Wat is het fijn om het te ontvangen en te delen.
Waar liefde is kan geen donker en duisterheid bestaan, dus je wordt ook ontdekt aan je donkere kanten, zodat ze naar boven komen om aan gewerkt te worden.
Je leert van liefde ook om het niet te claimen of te bezitten.
Door de liefde kun je ook meer verdragen van een ander, en heb je geduld als je ongeduldig bent.
Ook zie je positieve kanten van een ander, en haal je het beste uit mensen.
Liefde kan ook gebroken relaties helen, en verbind mensen.
Door de liefde krijg je respect en bewondering voor alles wat leeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je te geven hebt, en wat je nodig hebt om gelukkig te zijn...En helaas, soms ook hoe verkeerd je dingen kan inschatten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je naaste lief zoals je zelf, het leven is liefde, het leven is goed en goed is liefde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je leert dat je niet verliefd moet zijn.
Bronnen: