Welk type mensen zou het 's nachts niet erg vinden deel te nemen aan een recordpoging?

Het gaat hierbij om een doelgroep te vormen die 's nachts eventueel uit hun bed komen of uberhaupt niet in gaan om mee te doen aan een Wereld Record poging.

Toegevoegd na 19 uur:
Het gaat om een 24 uurs marathon stoelmassage (zie link in mijn profiel)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Mensen die gewend zijn nachtdiensten te draaien.
Ik zou het niet redden bijvoorbeeld en stort echt vanzelf wel in als ik mijn bedje niet haal.
Verder, jongeren, studenten vooral gok is :-) en ouderen misschien, die hebben ook minder slaap nodig heb ik wel eens gehoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ik ben een nachtmens, dus zou er wel voor te porren zijn, als de recordpoging maar interessant genoeg is.

Als de recordpoging echt super interessant is, zul je ook de dagmensen wel kunnen enthousiasmeren denk ik. Hangt dus heel erg af, wat voor record je in gedachten had.
14 jaar geleden
Wakkere mensen met een hele goede conditie die het leuk vinden om te laten zien wat ze kunnen al was het maar om aandacht te krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zoals wat ?
als het interessant genoeg is blijf ik daar wel voor op!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ook.
arme mensen, die wel duizend euro kunnen gebruiken ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O,ja, die duizend Euro....hhhmmm stemt tot over nadenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom moest dit antwoord nu een minnetje krijgen?
van mij een plus hoor.
Avond en nachtmensen,maar als t superleuk is of je krygt er geld voor denk ik toch ook wel ochtendmensen. Kben n nachtmens:) dus vertel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kblyf wel wakker als t moet! Ps kan nt in je profiel kyken doe dit op gsm!
Studenten..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen, zoals ik, die wel eens aan een nachtbridgedrive deelnemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is afhankelijk van oa de datum waarop je je recordpoging zou willen ondernemen ,ik kan mij voorstellen dat tijdens de koninginnen nacht een ander en groter publiek in staat en bereid is om deel te nemen dan op een maandag nacht in december als het koud is en vriest .