Wat is een leuke naam voor een meisje zowel in Nederland als in Amerika?

Onze zoon en schoondochter wonen in Amerika en worden binnenkort de trotse ouders van een dochter.Ze willen een naam die in beide landen goed klinkt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Julia

Fay

sara(h)

Anne

Denise

Suzanne Toegevoegd na 4 minuten: sandy

Amy

Laura

Alicia

Emma

Linda.

Jessica

Whitney.

michelle, melissa, Toegevoegd na 9 minuten: Rebecca

Lisa Toegevoegd na 1 minuut: PS: Hier is een lijst met amerikaanse meisjes namen. Maar hier staan een hele boel namen tussen die ook Nederlandse meisjes namen zouden kunnen zijn. En zelfs de uitspraak is dan het zelfde. http://www.familyberry.com/index.cfm?q=38F82568148C016A54958C2D89FFE3EF

Elizabeth

Amber en Ginger doen het tegenwoordig erg goed in beide landen, de namen zijn bijzonder genoeg om later niet met nog een kind met deze namen in de klas te zitten

Abigail

Rebecca

Kimberly (of Kimberley, beide schrijfwijzen komen voor)

Heidi

Nayra-Joy (Ik weet het niet meer zeker, maar dacht dat Nayra het in het arabisch 'zij die het geluk brengt' betekent)

Sanja

Phoebe

Robyn

Lynn

Kim

Mery / Mary Janis Joy

Amalia, gaat ze nog jaren plezier van krijgen, kan ze uitleggen dat ze na een prinses is vernoemt en later zelfs na de koningin, is dus een leuke binnenkomer, voor een volk zonder een echt verleden.

Zonder bijbehorende achternaam is dit natuurlijk een beetje moeilijk kiezen.... Mara

Rama... Toegevoegd na 2 minuten: en ja het is een meisjes naam... Ik heb er zo een...

Joke klinkt in allebei de landen even leuk... vooral in amerika

Juno Lou Lisa Lynn Audery Nicky Amy Ella Sophia (!)

Berber, Esther... Internet heeft vele sites over namen en betekenis hiervan. Tja, ik kan geen naam echt aanraden, want dat is de taak van je zoon en schoondochter. Meedenken blijft altijd leuk! Zo ben ik ook al aan het meedenken voor een naam voor mijn eerste tantezegger. Altijd spannend!

'Amalia' is een mooie

Amerikanen zijn blijkbaar gek op dubbele namen is ook ene isseus waar je rekening moet houden zo als Jo-anne anne sue etc etc wellicht een leuke combi Amerikaanse en Europese naam ?

Annabel. Jacky. Lynn.

Katryn

Samantha Stephany

Ashley is een mooie naam (:

Teresa

Faith Kim

Reggy (wellicht een nieuwe trend in Amerika, want daar is dit een naam voor mannen) Toegevoegd na 3 minuten: Een (Nederlandse) kennis die naar Amerika is geemigreerd heeft haar dochter Lisa genoemd.

Is Olivia al genoemd? Dat vind ik een prachtige meisjesnaam.

demy ... zo zou ooit mijn dochter heten... maar het werd een zoon :-) Ook in amerika heb je waarschijnlijk net als bij ons ook mode namen. hier is het top 20 rijtje van die van nederland , deze veranderd met de maand maar het is een goede indicatie. Nederlandse top , 20 van baby namen 2009- 2010 Jongensnamen Meisjesnamen 1. Daan 1. Emma 2. Sem 2. Sophie 3. Lucas 3. Julia 4. Ruben 4. Lieke 5. Jayden 5. Lotte 6. Thomas 6. Sanne 7. Tim 7. Lisa 8. Milan 8. Eva 9. Lars 9. Anna 10. Jesse 10. Noa 11. Thijs 11. Tess 12. Finn 12. Fleur 13. Stijn 13. Anne 14. Bram 14. Sara 15. Luuk 15. Isa 16. Levi 16. Jasmijn 17. Sven 17. Femke 18. Julian 18. Roos 19. Noah 19. Lynn 20. Max 20. Maud

mary

Susan

Truus

Amber

Misschien kan je een leuke mix maken van de namen van de ouders en grootouders.

Anastacia .

Donna Roos Britt Karen

amber

Bernice

Djalicia. Djazzlin. Angel.

Scarlett

Alicia, Zoë

(ara)bella alex sam maria Toegevoegd na 1 minuut: ja voor een meisje :) allemaal

Dit zijn de namen van mijn vriendinnen in de States. Niet doorvertellen he! Emma, Sophie, Nancy, Tracy, Belinda, Monique, Patricia en Bonny. De laatste is een gezellig type, dus dat lijkt me wel wat.

Geef haar de naam Joy, hetgeen vreugde betekent. Nog een paar suggesties: Luna (maan), Lisa, Rose.

Muriel of Muriël Denise Cindy :-) Rebecca Amy Frances Ik heb alle antwoorden vluchtig bekeken, sorry als er een naam tussenzit die al genoemd is..

Patty Zo heet mijn dochter en deze staat er volgens mij nog niet bij.

Lisa

kimberl(e)y dat is mijn naam!

Kate of katy vind ik echt een leuke naam! Die je ook internationaal kan gebruiken. Maar Caroline is ook wel leuk, evenals Amy, Melissa, Kim(berly), Ann, Gwen ...

Natashja

(Brook)Lyn?

Rosalie

Gertrude lol

DonnaLee

Lynn

Emma

megan

Mississipi

Daisy

Schanulleke

deley en dewi yun en yun alisha en ashika laura en lisa ceren en ceyda ozlem en oznur joëlle en julia idzard en imke hafsa en hajar amber en ashley precious en priscilla amal en amina arzu en ebru danique en sabine emma en nina maaike en nynke irene en marije anita en susanna kavita en raveena rana en sara floortje en roosje famke en nienke maureen en rosan melih en semih isa en mayra isabella en vanessa elisa en tessa kimberly en romy annelore en ianthe charlotte en godelieve julia en paula annabella en laila elena en laura aisa en zinzi intissar en ouissal sibel en zara femke en machteld anne en sara natasha en nicole amber en nada sarah en bente milou en sterre lamyae en tara melanie en rowena irene en nathalie faedra en yuki kirsten en nina linde en nova ilse en lisa babet en milou anouk en joske kirsten en mandy emma en susan jennifer en melanie esmee en thara joya en yaël anne en romy eva en jesse lisa en sanne anne en marleen demi en sterre caitlin en naomi chaimae en hounaida chelsea en jasmine esmee en jessica inssaf en oumaima paulien en roos heleen en roos elselies en veerle arlette en tessa imane en safae bo en nikita evelijn en stella ikrame en laila juke en pleun elisa en madelief niet allemaal in Amerika, maar wel sommige Toegevoegd na 1 minuut: - Aislinn - Keera - Raven - Kaia - Midori Toegevoegd na 3 minuten: Fatimah

Bronnen:
http://namensite.websitemaker.nl/m/1419995

Sabrina

Carmel, Carmen, Britt, Megan, Joyce

joey

Chat

Anna

Lucinda / Lucynda Nadine

Cindy

Madonna

Boebo

Shelly

denise

Bronnen:
the best name

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100