Droom je elke nacht?

Soms weet ik nog wat ik gedroomd heb en andere keren niet. Droomt een mens dan ook maar soms of ben ik het dan gewoon vergeten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

ja.je droomt zelfs meerdere keren per nacht.je kan t niet altijd herinneren,sommige mensen bijna nooit zelfs.en de meeste die een droom herinneren weten meestal alleen de laatste droom die ze hebben gehad.je kan jezelf trainen om je droom te onthouden.als je elke keer dat je wakker wordt,stil blijft liggen en meteen probeert te herinneren zal t steeds beter lukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik zouw het niet weten want ik droom nooit snachts ik heb aleen soms dagdromen die ik zelf bepaal

Andere antwoorden (2)

Ja, je droomt altijd, maar je vergeet het gewoon vaak.
Als je meer je dromen wilt herinderen, kun je de wekker zetten midden in de nacht, of flink wat water drinken vlak voor je gaat slapen, dan word je automatisch wakker, omdat je naar de wc moet, dan kun je vaak goed herinderen wat je hebt gedroomd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat is niet zo... Er zijn mensen die zonder voorkeur en zonder afkeur in het leven staan... Er is voor deze mensen dus geen wens meer... Deze mensen dromen niet...

Maar er zijn niet veel mensen zonder voorkeur of afkeur, dus zeer veel mensen dromen... Bijna iedereen, uitgezonderd de mensen die ik hierboven beschrijf...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat is volstrekt uit de duim gezogen, dat dromen afhangt van voorkeuren, afkeuren en wensen. Een hele dikke duim. Naar beneden.