Wat draag jij bij om de wereld beter te maken?

ben je donateur van een stichting, doe je ontwikkelingswerk in Afrika, raap je rondzwervend plastic op van straat of...?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik doneer soms geld, en ik ben nu bezig met een open source project. Verder hou ik voor mensen de deur open en zeg gezondheid als iemand niest...

Ik ben mezelf, of dat goed of slecht is mogen andere bepalen.

Ik werk als vrijwilliger bij een jeugdclub. De jeugd heeft de toekomst.

Naast elk jaar een godsvermogen aan belasting af te dragen bedoel je? (Wilde hier eerst een lijstje maken van zaken waarvoor ik een schouderklopje zou kunnen verdienen maar zelfbevlekking is toch niet helemaal mijn ding. Ik houd het dus maar bij het bovenstaande en de toevoeging daarop dat ik uiterst minimaal gebruik maak van de mogelijkheid zaken af te trekken van het heel royale bedrag dat ik jaar in jaar uit aan de fiscus afdraag.)

Ik geef aan goede doelen, ook aan milieuorganisaties. Verder probeer ik mijn voetstappen op de aardbol zo neutraal mogelijk te laten zijn (let op vliegen, eet biologisch etc). Ook probeer ik vriendelijk te zijn voor mijn medemens en niet te snel over anderen te oordelen.

Vrijwilligerswerk, naastenliefde en steunen aan goeie doelen. Netjes aan de wetten houden en andere mensen proberen niet te ergeren.

Ik beantwoord prangende vragen van mensen die het even niet meer zien zitten.

Weinig eigenlijk, ik doneer wel is voor goede doelen maar betwijfel of dat de wereld beter maakt. Rondzwervend vuil raap ik alleen in mijn eigen tuin op en voor vrijwilligerswerk ofzo heb ik geen tijd omdat ik altijd bij vrienden enzo aan het klussen ben en ook wel is tijd voor mezelf wil.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100