Zal er ooit nog een elfstedentocht zijn in Nederland?

Na zulk een koude winter nog geen tocht der tochten,waarom zou je nog lidmaatschapsgeld betalen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Als die komt is het de komende 20 jaar ... dus daarom zou je juist lid moeten zijn, het is immers nu of nooit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Tja, je moet blijven hopen. En het lidmaatschapsgeld blijf je betalen als een verzekering dat je mee mag doen, als het ooit zover komt.

Slimme jongens die friezen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker weten in de toekomst komt er zeker weer een ijstijd. Dus dit is slechts een moment opname. Je geld is dus niet weggegooid. Alleen de rit wordt wat duurder terug gerekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoed niet op natuurijs. Wellicht dat ze het in kilometers op kunstijs kunnen maken, maar voor natuurijs denk ik dat het nooit meer een elfstedentocht erin gaat zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt wel. Gewoon afwachten. Al duurt het vijfentwintig jaar.
14 jaar geleden
Ja hoor, waarom niet?

Na 1963 hebben we ook 22 jaar moeten wachten voor er een volgende editie kwam.
Toen kwamen er toevallig twee achter elkaar, maar daarna duurde het weer 11 jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We hebben een lange winter met slecht weer gehad, maar een echte strenge winter was het nu ook weer niet. Daarnaast heeft al die sneeuw eigenlijk het ijs kapot gemaakt. Hadden we niet constant sneeuw erbij gekregen, dan was de Elfstedentocht waarschijnlijk wel door gegaan, ondanks de niet zo strenge winter.
Maar hoe dan ook, het komt er nog wel eens van. Zeker weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de kou was genoeg deze winter ,maar door de vele sneeuw lager geen ijs van voldoende dikte er komt zeker nog een tijd waarin er genoeg ijs ligt om de route te schaatsen wanneer weet niemand en als je dat niet wil betaal je geen lidmaatschap en mag je de route dus ook niet schaatsen, dat weet je met dergelijke van het weer afhankelijke evenementen nl nooit een dergelijk evenement wat een degelijke lange periode afhankelijk is van vorst zul je niet vaak hebben en dat is dan ook de aantrekkelijkheid van dat evenement .