Als de ouders van een kind elk in een ander land gaan wonen, kunnen de kinderen dan heen en weer worden gevlogen?

Als ik in Nederland wil wonen en mijn vriendin in Spanje, kunnen we dan elk afwisselend ons kind opvangen? Bijvoorbeeld een week bij mij en een week bij mijn vriendin?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
paulus811
9 jaar geleden
Kinderen onder de 12 mogen niet zonder begeleiding vliegen,, zonder leeftijd van jouw kinderen te kennen is het lastig antwoord geven. Waar voorzie je een probleem?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gaat dit over je vrouw met de kinderwens, of heb je nog ergens een vriendin met een kind.
Als dat kind vier jaar is zul je rekening moeten houden met de leerplicht.
Als postpakketje iedere week heen en weer kan dus niet.
ronron1212
9 jaar geleden
kinderen moeten ook naar school dus daarom kan het alleen al niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Paulus811, kinderen onder de 12 mogen wél alleen vliegen, zij worden dan door een personeelslid van de luchtvaartmaatschappij begeleid. Transavia rekent voor kinderen tussen 5 en 12 vijftig euro voor deze service, van 12 tot 15 mogen ze al alleen, al is de service wel aan te vragen. Onder de vijf jaar worden kinderen niet geaccepteerd. Uiteraard hebben de verschillende luchtvaartmaatschappijen hun eigen regels, tarieven en voorwaarden, Transavia is maar een voorbeeld. Lees maar: http://www.transavia.com/hv/main/service?id=vliegen-met-kinderen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@zottejan, probeer je jazzstudie in Spanje te volgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is dat niet gewoon kindermishandeling? Kinderen hebben toch recht op een veilige stabiele omgeving? Elke week een ander land en dan ook steeds de reis er heen.....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het allemaal al kan, waarom zou je je kind dit aan doen. Dat is toch uberzielig, elke week in een ander land?

Het beste antwoord

Ja dat kan alleen het lijkt me vrij duur om elke week twee vliegtickets te betalen