Wat is DE stad van Nederland?!

Niet zomaar roepen maar leuke beargumenteerde antwoorden a.u.b.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Rotterdam, hier wordt namelijk de straat nog gepoetst. Al die grachten steden stinken zo naar stil staand water in de zomer en zijn een tering zooi. Bovendien kan je hier het centrum nog op een normale manier met de auto bereiken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Amsterdam natuurlijk...vertel een buitenlander dat je uit Nederland komt en hij zal zeggen: amsterdam, ajax, cruijff, wiet en hoeren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De hele randstad, per slot woont daar half Nederland. Maar de leukste stad is Den Bosch, het is een dorp, met stadse fratsen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Amsterdam, niet omdat ik er geboren ben en er 22 jaar heb gewoot maar om de grote verscheidenheid aan mensen, de Albert Cuyp markt, het gekrijs van de trams en de 24 uur bedrijvigheid die er heerst. Ik woon u al 30 jaar in het Noorden en geniet nog steeds als ik de stad binnenrijd.
Ik zou er alleen nooit meer willen wonen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rotterdam!

"Wat hier verdiend wordt, wordt in Den Haag verdeeld en in Amsterdam over de balk gerot."
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
IJsselstein! Omdat ik er woon :p en het is er gewoon gezellig! Leuke winkeltjes en mooie parken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is helemaal geen stad
Utrecht is voor mij zonder twijfel de mooiste stad van Nederland!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In ieder geval niet Groningen, want dat daar laten ze "de" weg voor stad.
Wellicht Utrecht, de plaats waar DE gevestigd is?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Madurodam; schoon, gezellig, multicultureel, veel te zien, geen aggressie, etc.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
's-Hertogenbosch: kei-gezellig, shoppen, uit eten, terrasjes, mooi historisch centrum