Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de grootste blunder die je ooit gemaakt hebt?

Ieder mens maakt wel eens een blunder. Toch zijn er van die blunders die je gewoon bijblijven.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
18.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

trouwen met de verkeerde
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op vakantie gaan zonder (foto/video) camera.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het winnende lot in de loterij weggeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik kan me niet echt een monumentale blunder herinneren als ik eerlijk ben, wel een hoop standaard blunders natuurlijk zoals iedereen wel is heeft. Bijvoorbeeld dingen zeggen die je eigenlijk alleen zou mogen denken :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tijdens een flinke zoenpartij mijn toenmalige vriendin aangesproken met de naam van de vriendin daarvoor. Oei!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
then you're screwed!!!
Heel vroeger een erg slechte en goedkope sigaar geaccepteerd op de verjaardag van een voormalige en zéér gierige baas en die, nadat ik afscheid had genomen, op het trottoir stukgetrapt - terwijl de baas in kwestie nog in de deuropening stond. Even niet goed opgelet. Pijnlijk...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij het verlaten van een restaurant kwam ik erachter dat ik iets had laten liggen. Ik wilde weer naar binnen rennen en zag niet dat de glazen deur inmiddels dicht was. Ik knalde zo met m'n gezicht tegen die deur, vol in het zicht van iedereen in het restaurant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Kuzzie;

Op een cruciaal moment geen condooms bij me hebben....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in een drukke winkelstraat een heel verhaal afsteken tegen mijn vriendin die naast me loopt, wanneer ik geen reactie krijg en opzij kijkt, zie ik dat er ineens iemand anders naast me loopt! (die een gezicht had als 'wat voor idioot loopt hier weer naast me.') mijn vriendin was door de drukte achter me gaan lopen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn aller grootste blunder ooit, is echt te verschrikkelijk om te vertellen eigenlijk...
Ik was op vakantie, en had iets gegeten waar mijn maag niet zo goed op reageerde, en mijn darmen iets te goed... Had er heel de dag al krampen van... Ik zal net na het eten aan een kop koffie (ja, koffie niet slim, ik weet het) toen ik het op voelde komen! Dus ik ben als een idioot naar het toilet gerend, waar ik geen toilet papier kon vinden, waarna ik dus door de hele lobby ben gerend naar een ander toilet (de lobby zat vol...) maar onderweg was het eigenlijk al te laat... Misschien heeft niemand het gezien? Had een wit linnen broek aan... :s
(en dan ook nog terug naar je kamer moeten...)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik twijfel tussen een keer dat ik vergat de power safe mode bij de schermbeveiliging van mijn laptop uit te zetten voor een experiment dat een paar uur moest draaien. Werd me niet in dank af genomen.

En natuurlijk het aloude: op vakantie vergeten eerst te controleren of er wel een wc rol hangt voor je gaat zitten......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mastuberen terwijl mijn vader binnen kwam,,,

erg genant
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op vakantie in Oostenrijk een paar jaar geleden met een huurauto de bergen in op zoek naar het rustigste plekje van de omgeving. Gevonden! Auto neergezet, naast een beekje neergeploft, de picknickmand geopend en onder het genot van een wijntje heerlijk met de blote voeten in het water van de natuur zitten genieten.

Toen zou mijn toenmalige vriend me wel even leren hoe ik steentjes over het water kon laten dansen maar al snel waren alle platte steentjes op waar we zaten dus een stukje wandelen op zoek naar een nieuwe voorraad.

Binnen een paar minuten beide zakken van mijn spijkerbroek gevuld met van die scheersteentjes en wij terug naar ons kleedje en glaasje wijn.

Ik kreeg er eigenlijk steeds meer lol in en soms stuiterde zo'n steentje wel vijf keer voor het verzwolgen werd door het stromende nat. Tot dat ene "steentje" dat bij eerste aanraking met het water onmiddelijk zonk maar niet voordat het nog snel een eigenaardig geluidje had gemaakt...

Het bleken de sleutels van de huurauto te zijn!

Pas uren later (het was inmiddels al donker én koud) een busje aan kunnen houden dat ons weer terug naar de bewoonde wereld reed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
na een kwartier stofzuigen er achter komen dat de slang niet in de stofzuiger zat....'t valt dus best mee :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik stond smorgens vroeg met mn slaperige hoofd in de keuken voor het raam een boterhammetje te maken. Er liep een bijzonder leuke jongen langs, ik keek naar hem en hij keek terug, ik schrok er zo van dat ik naar beneden dook.. Zag er een beetje stom uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar een meisje fluiten op straat en met mijn hoofd tegen een lantarenpaal lopen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding