Wat is de grootste blunder die je ooit gemaakt hebt?

Ieder mens maakt wel eens een blunder. Toch zijn er van die blunders die je gewoon bijblijven.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik kan me niet echt een monumentale blunder herinneren als ik eerlijk ben, wel een hoop standaard blunders natuurlijk zoals iedereen wel is heeft. Bijvoorbeeld dingen zeggen die je eigenlijk alleen zou mogen denken :-)

Ha, die Kuzzie; Op een cruciaal moment geen condooms bij me hebben....

mastuberen terwijl mijn vader binnen kwam,,, erg genant

Op vakantie in Oostenrijk een paar jaar geleden met een huurauto de bergen in op zoek naar het rustigste plekje van de omgeving. Gevonden! Auto neergezet, naast een beekje neergeploft, de picknickmand geopend en onder het genot van een wijntje heerlijk met de blote voeten in het water van de natuur zitten genieten. Toen zou mijn toenmalige vriend me wel even leren hoe ik steentjes over het water kon laten dansen maar al snel waren alle platte steentjes op waar we zaten dus een stukje wandelen op zoek naar een nieuwe voorraad. Binnen een paar minuten beide zakken van mijn spijkerbroek gevuld met van die scheersteentjes en wij terug naar ons kleedje en glaasje wijn. Ik kreeg er eigenlijk steeds meer lol in en soms stuiterde zo'n steentje wel vijf keer voor het verzwolgen werd door het stromende nat. Tot dat ene "steentje" dat bij eerste aanraking met het water onmiddelijk zonk maar niet voordat het nog snel een eigenaardig geluidje had gemaakt... Het bleken de sleutels van de huurauto te zijn! Pas uren later (het was inmiddels al donker én koud) een busje aan kunnen houden dat ons weer terug naar de bewoonde wereld reed.

Ik stond smorgens vroeg met mn slaperige hoofd in de keuken voor het raam een boterhammetje te maken. Er liep een bijzonder leuke jongen langs, ik keek naar hem en hij keek terug, ik schrok er zo van dat ik naar beneden dook.. Zag er een beetje stom uit.

Naar een meisje fluiten op straat en met mijn hoofd tegen een lantarenpaal lopen...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100