Wat willen mannen?

Grootste delers in overvloed, typeringen zat en wat heb je aan ze op het moment dat het er werkelijk op aankomt?

Heersen moeten ze. Roeleren zonodig. Maar over wie nou eigenlijk. Wat willen ze?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

mannen wil een warm bed, mannen willen een vrouw die op hun moeder lijkt, een vrouw die haar eigen boontjes dopt en an de andere kant toch weer afhankelijk is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bah!

Andere antwoorden (10)

Bier, sex en borrelnootjes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik ben persoonlijk meer een chips-man
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
doe mij maar ca$hewnoten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou ze mag best wat meer aandacht aan de sex besteden.
De doorsnee man loopt voornamelijk zijn geslachtsdeel achterna :P

Voor de rest vormen sport en bier een belangrijk onderdeel en in veel gevallen ook prestige.

Ik herken mezelf overigens totaal niet in boventaande maar het valt me gewoon op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik dat allemaal had geweten dan was ik vast niet lesbisch...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
aa Ireanie, onze site-feminist! Altijd leuk, mannen willen hun ambities bereiken. Erkend worden door derden, en voor vooruitgang zorgen. Daarbij willen ze een slimme, leuke en humor volle vrouw die niet alleen maar over mannen klaagt maar zelf niks bereikt in haar leven(!). Een succesvolle leuke, vrouw dus. Maar dit is mijn mening iig, en aangezien niet alle mannen gelijk zijn (!) kunnen er best mannen zijn die enkel sex en overheersing willen, zo zijn er ook zat vrouwen die dit willen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vrouwdiaans heb je al iemand? Heb je anders zin om met mij te trouwen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
*sluit in de rij aan.*
Er zijn vast en zeker mannen die alleen bier en seks willen, en borrelnootjes en een vrouw die op hun moeder lijkt, maar uiteindelijk willen ze allemaal...
met Lego spelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja die nieuwe knex generatie is een beetje gefaald.
Voorzover het op (over)heerschen aankomt willen mannen toch voornamelijk over hun eigen heerschen, dat wil zeggen, hun lot in eigen handen houden en waar mogelijk positief beïnvloeden.

Maar voorzover ik weet gaat dat op voor de mensch in het algemeen, dus ook voor de vrouw.

Maar goed, net zoals die andere vraagsteller die iets vroeg over wat de vrouw wil, een beetje generaliseren is kennelijk altijd leuk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
P.S. Ik bedoelde: "... over hun eigen toekomst heerschen..."
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vanwaar die sch overal? Duits? Oostenrijks?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon een beetje ouderwetsch.
Alle mannen willen een Ferrari. Sommigen een gele, maar de meesten een rode.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wij willen sneller, beter en slimmer zijn dan onze concurrenten...

Maar gelukkig geldt dat ook voor vrouwen, anders hadden we al dat gezellige gezeur niet...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een vrouw die het huishouden doet en goed is in bed
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
sex! ( duhh )