Valt er een link te leggen tussen kale mannen en maatschappelijk succes?

Wordt dat gebrek aan haar gecompenseerd met effectiever gebruik van de hersenen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor alle duidelijkheid: ik bedoel kaalhoofdige mannen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

naarmate mannen ouder worden, hebben ze meer kans om kaal te worden. naarmate mannen ouder worden, hebben ze meer kansen gehad op carriere maken en maatschappelijk succes boeken. leeftijd is de link, geen effectiever hersengebruik, al komt ook dat soms met de jaren.

Nee hoor! Ik ken hele domme mannen die kaal zijn;-)

Kale mannen zijn vaak wat potenter, maar daar houdt het wel mee op heb ik begrepen, en dan moet het natuurlijk kaal zijn.

Daar is natuurlijk maar een traditioneel antwoord op: 'Waar hersenen zitten, groeit geen haar'

Waarschijnlijk dezelfde link als tussen kale mannen en goed pianospelen. Of kale mannen en verstand van tuinieren. Of....en ga zo maar door....

het enige wat verschilt tussen mannen die kaal zijn en mannen die dat niet zijn(van nature) is dat mannen die kaal zijn meer testosteron aanmaken wat ervoor zorgt dat onder andere je spierstelsel wordt ontwikkeld, sperma wordt aangemaakt en dat je zin krijgt in seks. Maar het heeft dus ook invloedt op het kaal worden. dus kale mannen hebben waarschijnlijk beter ontwikkelde spieren, beter sperma en hebben meer zin in seks, maar of dat je maatschappelijk meer succes geeft? Onderzoek zal het moeten uitwijzen..

Als een man maatschappelijk succes heeft,zal hij meestal op vergevorderde leeftijd zijn. De kans dat hij dan al kaal is,is dan ook navenant groter. Dat zou een link kunnen zijn.

Daar is geen enkel verband tussen.

Kale mannen hebben vaak meer testosteron. En over dat hormoon zijn heel veel websites volgeschreven. Begin maar hiro.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Testosteron

Kaalheid straalt macht en gezag uit, wat meer succes geeft!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100