Welk land heeft visueel aantrekkelijk geld?

Met een sterk gevoel van heimwee zie ik bijvoorbeeld ons eigen prachtige geld...

Weet jij het antwoord?

/2500

Wij hadden dat, net zo als ons oude paspoort (die waar de hele geschiedenis van Nederland in stond) met beide scoorde je in het buitenland. Tegenwoordig vindt ik Australisch geld mooi.

Nederland had vroeger het mooiste briefjes geld ik denk dat het nu china is daar werken ze met meer kleuren Toegevoegd na 2 minuten: ook zwitserland heeft mooie briefjes

Bronnen:
http://leysinsneeuwklassen.files.wordpress...

Het turkse 50 YTL vindt ik ook wel visiueel aantrekkelijk hoor...

.

Dat is mij lood om oud ijzer,als het maar veel waard(hard)is,dan vind ik het visueel aantrekkelijk.

Australie

Ik vond Zimbabwe mooi geld hebben. Maar ja, deze biljetten waren destijds nog minder dan een Euro waard, dat zal nu ongetwijfeld nog minder dan een Eurocent zijn.

België met Adolphe Sax op hun oude briefje van 200 Belgische Franken. Toegevoegd na 2 minuten: Onze eigen 100 Gulden was ook niet verkeerd trouwens!

zweeds geld. niemand weet hoeveel geld zweden heeft. dat maakt het aantrekkelijk.

Ik vond het oude nederlandse tientje het mooist. Welk geld ik nu het mooist vind weet ik niet.

Philippines. ( Heb ik een hoop van.)

Bronnen:
pontiac2

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100