Welk land heeft visueel aantrekkelijk geld?

Met een sterk gevoel van heimwee zie ik bijvoorbeeld ons eigen prachtige geld...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (11)

Wij hadden dat, net zo als ons oude paspoort (die waar de hele geschiedenis van Nederland in stond) met beide scoorde je in het buitenland. Tegenwoordig vindt ik Australisch geld mooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nederland had vroeger het mooiste briefjes geld ik denk dat het nu china is daar werken ze met meer kleuren

Toegevoegd na 2 minuten:
ook zwitserland heeft mooie briefjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het turkse 50 YTL vindt ik ook wel visiueel aantrekkelijk hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Nou nee....
14 jaar geleden
Dat is mij lood om oud ijzer,als het maar veel waard(hard)is,dan vind ik het visueel aantrekkelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt wel monopoly geld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en van plastic!
Ik vond Zimbabwe mooi geld hebben. Maar ja, deze biljetten waren destijds nog minder dan een Euro waard, dat zal nu ongetwijfeld nog minder dan een Eurocent zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
België met Adolphe Sax op hun oude briefje van 200 Belgische Franken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Onze eigen 100 Gulden was ook niet verkeerd trouwens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zweeds geld.
niemand weet hoeveel geld zweden heeft.
dat maakt het aantrekkelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond het oude nederlandse tientje het mooist.
Welk geld ik nu het mooist vind weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Philippines. ( Heb ik een hoop van.)