Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik inkomen heb en voor mijn kinderen zorg en een dak boven ons hoofd heb kan de raad dan alsnog mijn kinderen afpakken bij geen inschrijf adres?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
554
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken iemand die zat met haar kinderen in een opvanghuis.
Het ligt aan aantal dingen denk ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De raad pakt niet zomaar kinderen af. Zoals Ytje aangeeft; er zijn meerdere factoren waar de Raad oplet (zoals je wil om te veranderen, zoals ik lees heb je op een verantwoorde manier onderdak gevonden, je hebt een inkomen).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Een inschrijfadres is niet verplicht behalve voor uitkerende instanties maar die nemen ook genoegen met een post adres bv via het leger des heils. Je kinderen worden echt niet afgepakt om die reden. Als de kinderen veilig zijn in een goede leefomgeving en naar school gaan niet mishandeld of verwaarloosd is er geen reden tot uit huis plaatsing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het ook eens vragen aan Nine Kooiman van de SP. Zij is Tweede Kamerfractiemedewerker. Woordvoerder jeugd en justitie (Jeugd, Familierecht). http://www.sp.nl/partij/gekozen/2ekamer.stm.
of anders aan Sadet Karabulut (Tweede Kamerlid van de SP. Woordvoerder sociale zaken, wonen, wijken en integratie).
Zij geven antwoord op jou vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding