Welke uitzendingen gaan over familie zoals "Een huis vol"?

Ik zag zeer graag "een huis vol" op Ned1. Familieleden met 10 kinderen en die onderhouden. Zijn er nog zo soortgelijke programma's geweest op de nederlandse televisie en die nog bij Uitzending Gemist staan? Of gewoon over familieleven, gezin, pleegouders, ...

Toegevoegd na 1 minuut:
Of op youtube

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Puberruil geeft ook een aardig inzicht in hoe een familie kan zijn/leven. Verder heb ik ok net5 of rtl8 o.id. wel een familie van 18 kinderen in Amerika voorbij zien komen. Persoonlijk werd ik daar misselijk van.

Antwoorden (2)

Puberruil. Volgens mij regelmatig te zien op Ned. 3.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zender TLC (voorheen Animal Planet) heeft veel van deze programma's, zoals:
- Breaking Amish
- Four Houses
- I married a bobster
- I'm having their baby
en nog veel meer.