Welke familie is de rijkste ter wereld?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Volgens de bron moet het de familie Rothschild zijn. Zelf denk ik dat de Waltons (bekend van tv en Wal-Mart) een goede kans maken.

Één van de, en zo niet dé, rijkste en machtigste familie op de wereld is ongetwijfeld wel de Rotschild familie. Het vermogen kan alleen maar geschat worden omdat het imperium zo enorm groot is. Maar behelst naar schatting minimaal 1 triljoen. Toegevoegd na 8 minuten: Schattingen lopen nogal erg uiteen zoals ik in mijn zoektocht vond. De schatting ligt tussen de 1 en 500 triljoen, of biljoen. Dat ligt er maar weer net aan wie het bericht geschreven heeft en of de Europese of de Amerikaanse schrijfwijze is gehanteerd. 1 Europees triljoen: 1.000.000.000.000.000.000 1 Amerikaans triljoen: 1.000.000.000.000 Maar het blijft VEEL.

Bronnen:
http://www.nieuws.be/nieuws/Het_%28ongezie...

de familie die de meeste liefde ,waardering,respect en steun aan elkaar heeft :) das rijkdom toch?

Mijn gezin. Vader Moeder 2 kinderen .en 5 kleinkinderen. Wij voelen ons de gulukkigste , en de rijkste Wij genieten van elke dag met elkaar , zou het niet willen ruilen voor nog geen 100 miljoen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100