Wat betekent dit: "I will live in a land of my own making" ?

Zowel letterlijk als wat er mee bedoeld wordt..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat dacht ik ook, maar de rest van de tekst is nogal negatief, dus dat leek me zo vreemd..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de rest van de tekst negatief is over deze wereld is het toch juist logisch dat iemand in een fantasiewereld wil leven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar dan snap ik het nog niet goed. Dit is de hele zin: I do not concede that I will live in a country of my own making.
ik dacht dat concede toestaan ofzo betekende, staat er dan ik geef niet toe dat ik in mijn fantasieland zal leven ??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is makkelijker als je je vraag direct stelt, met link en alles. http://www.leadership-with-you.com/inspirational-video.html I do not concede that
I will live in a country of my own making Er is dus helemaal geen sprake van een fantasie wereld, maar een land wat daadwerkelijk zelf is gecreëerd. Concede kan toestaan, maar ook accepteren als waar. Het is dus een negatieve zin, of zinscombinatie (van boven naar beneden dan :D)

Antwoorden (1)

"Ik zal wonen in een land dat ik zelf heb gemaakt."

Iemand die dit zegt wil aangeven dat hij/zij van plan is zijn/haar leven zoveel mogelijk zelf vorm te geven, in plaats van zich door anderen te laten vertellen wat te doen.