Welke bekende Nederlander zou jij als buurman/vrouw willen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Geen enkele. Ik snap dat hele gedoe rond BN'rs niet zo. Zijn ook gewoon mensen die moeten werken voor hun geld.

Maakt me niets uit, als ze maar rustig zijn en ik af en toe een kopje suiker kan lenen :)

Albert Mol

Willem Alexander en Maxima. Dan woon ik zelf ook lekker riant namelijk :)

Van mij hoeft dat niet al die vreselijke fotograven om dat huis heen dan. Dadelijk staan ze bij het verkeerde (jou) huis en dan fotograveren e je terwijl je in je nakie ligt te zonnen. :D

Had ik Lieke van Lexmond ergens al eens genoemd? Nou ja, ZIJ dus! Ze lijkt me een gezellige buurvrouw.

Yolanthe ofzo, zie je het Nederlands elftal ook nog eens langskomen!

Wilders! Dan kan ik mijn inbraakverzekering opzeggen.

Sacha de Boer, Dan hoef ik geen HD-tv te kopen.

Guido weijers, altijd wat te lachen als ik even een slechtere dag heb :D

Geen enkele bekende Nederlander, want dan zou het waarschijnlijk erg druk zijn en je hebt het risico dat er allerlei ongewenste personen te pas en te onpas bij je aanbellen om te vragen of je buurman echt die bekende Nederlander is.... Nee ik ben echt gesteld op mijn rust.....

Ik zou Thomas van Luyn of Ronald Goedemondt wel naast me willen hebben. Iemand waarmee je kunt lachen, ze zijn beiden beschaafd, jong, en het lijken me geen mensen die snel zeuren.

Kim Holland ...

John de Mol, want dan woonde ik ook behoorlijk ruim.

Geen eentje..al die papperrazi steeds voor de deur en in de tuin.. Pff! :-)

Katja Schuurman natuurlijk.

Philip Freriks, gewoon zomaar voor het fatsoen. In ieder geval een normaal mens zonder sterallures.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100