Kan ik gemiste lessen op de kleuterschool nog inhalen?

Soms heb ik wel eens het idee dat ik op de kleuterschool iets belangrijks gemist heb (b.v. toen ik waterpokken had), waardoor ik nu niet helemaal goed begrijp waarom mensen zo met elkaar omgaan als ze doen.

Is er een mogelijkheid om gemiste lessen van de kleuterschool nog in te halen?

Of moet ik er maar mee leren leven?

14 jaar geleden
1.2K
rose
14 jaar geleden
Een beetje experimenteren met de boodschap...

Het beste antwoord

Lessen die je in je leven nog niet geleerd hebt, komen herhaaldelijk terug. Heb je niet gemerkt dat je vaker mensen tegenkomt die zo met elkaar omgaan als ze doen? Een van de weinige vrijheden die je overhoudt, als je ze bijna allemaal kwijt bent, is de vrijheid om te kiezen hoe je met de gegeven omstandigheden/mensen omgaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat geweest is kan je, en hoef je niet in te halen.
Dat is ook niet de reden dat jij het gevoel hebt dat je dingen niet goed begrijpt. We hebben allemaal wel iets waar we met ons verstand niet bij kunnen of niet begrijpen.

Wanneer ons leven voorbestemd is en je zou werkelijk iets gemist hebben, dan zal deze weer op je pad komen om er 'kennis' van te nemen of er kennis van op te doen. Je leven lang krijg je de mogelijkheid je (levens)lessen te leren.

Blijf vooral in het heden en kijk/ga vanaf dit punt voorwaarts. En alles komt goed!
Heb vertrouwen.