Wat is de context van de Badr Hari berichtgeving?

Ik heb een tijdje het nieuws niet zo goed gevolgd en zag vanavond in het journaal weer berichtgeving over Badr Hari. Een kleine search levert op dat hij op Sensation iemand een klap heeft gegeven en dat hij daar nu voor vervolgd wordt. Kan iemand kort en duidelijk uitleggen wat hier nog meer speelt, want de berichtgeving is vaak maar erg kort, en weinig verhelderend. [ik vraag mij dit serieus af]

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn uiteraard veel meer mensen die hetzelfde uitgevreten hebben, maar Badr is extra interessant omdat hij het nieuwe liefje is van de ex van Ruud Gullit.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat meen je?? 1 keer poging tot doodslag en 7 x geweldpleging, dan sta je best wel aan "de top" van wat je kunt uitvreten hoor.
Met of zonder de (domme) ex van Ruud Gullit / dochter van Johan Cruijff
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn zo veel van die mephappy testosterongastjes die nooit in het 8-uur journaal genoemd worden.
bamibal
11 jaar geleden
Precies.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, klopt.
Maar de meesten hebben niet de kennis en vaardigheden van Badr. En daardoor zijn de gevolgen ook minder ernstig.
Hij heeft echt die zakenman Koen ongelukkig geslagen. Die kan wsl nooit meer normaal functioneren.
dat is nauwelijks te vergelijken met andere testosterongastjes. Ik ben het wel helemaal met je eens dat het verder ook alleen maar een testosterongastje is hoor. Geen waardering of roem van mijn kant. Alleen al, dat hij " volkomen onschuldig" zijn vrienden heeft gezien (per ongeluk, op hun verzoek) en 2 keer uit eten ("wist niet dat dat horeca was" )zegt genoeg.
Hij had wel blond kunnen zijn. Met een heilig aureooltje boven zijn hoofd...

Andere antwoorden (2)

Hij wordt verdacht van poging tot doodslag, hij is afgelopen vrijdag vrijgelaten met de voorwaarden dat hij geen contact mocht hebben met de slachtoffers en getuigen. Ook mocht hij niet in horeca gelegenheden komen. Dit is wel gebeurd en nu is hij weer aangehouden en moet die weer 3 maandjes de cel in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geeft niks.
Hij heeft 7 aanklachten voor geweldpleging en 1 voor poging tot doodslag.

Hij was op voorlopig vrij, in afwachting tot de verdere rechtsgang / proces.
Hij mocht geen contact hebben met getuigen en hij mocht niet naar de horeca. Dat waren voorwaarden.

Beide heeft hij geschonden (2 keer uit eten, 2 vrienden die hem kwamen bezoeken, maar die ook nog moesten getuigen in zijn zaak) en daarom is hij na 3 hele dagen weer opgepakt en zit hij nu voor de komende 3 maanden weer vast.