Bestaat er een teken of symbool voor ergens schijt aan hebben?

Want ik zoek eigenlijks iets wat dat uitbeeld. Dat je niet meeloopt met anderen en gewoon je eigen ding doet.
Dus schijt aan hebben in de positieve zin van het woord.

En dan niet met de middelvinger gebaar aankomen want die had ik zelf ook al bedacht en dat is niet uhhh helemaal niet wat ik zoek :P

(En ik hoop dat ik de vraag in de juiste categorie heb gestopt)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien moet je een FSM-embleem kopen? Dan geef je in elk geval aan dat je je eigen hersenen gebruikt en dat je prettig gestoord bent. Maar dat moet je dan wel elke keer uitleggen. Een Anarchy-symbool zou ook nog kunnen, maar dat komt niet zo vriendelijk over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je er schijt aan hebt van wat de rest vind moet je geen teken of symbool nemen omdat je daarmee laat merken dat je het toch belangrijk vind van wat de rest van je vind.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
deze lijkt me wel duidelijk.
http://www.safe-products.nl/images/pictogrammen/gebod/hondenuitlaatplaats.gif
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Monaliza Die is super grappig gevonden! En @matteo ik zei niet dat ik 'm voor mezelf ging gebruiken ;). En @ stippel ook goed gevonden. Ik ga eens uitzoeken wat dat precies betekend want van dat spaghetti verhaal heb ik ooit wel eens iets gehoord. En @ iedereen ik kan zelf natuurlijk ook iets ontwerpen maar een beetje research doen is altijd goed!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze past er ook wel bij:
http://3.bp.blogspot.com/_95TFPRAl7-g/R0abkmQg2AI/AAAAAAAAAQI/O3hHCtnJ_To/s1600/Welsh%2BGull.jpg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die is ook goed gevonden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik in een supermarkt mensen bij de kassa zie met de aanbieding van 40 rollen closetpapier voor...€ , vraag ik wel eens of ze overal schijt aan hebben. Heb er nooit een antwoord op gekregen.....;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahaha

Antwoorden (4)

Tja, iets in die richting moet het toch wel zijn. Anders krijg je niet duidelijk gemaakt wat je bedoelt. Deze dan misschien: tong uitgestoken en hand uitgespreid met de duim naar het voorhoofd wijzende. Zie afbeelding. Dan druk je toch zeker uit: "Ja doei, ik doe het lekker toch! Waarom? Omdat IK het wil!"
Plaatje bij antwoord
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Best grappig maar dat vind ik toch meer de gek met iemand aansteken. Vind het antwoord trouwens geen duimpie omlaag waard.
Je schouders ophalen en weglopen, lijkt mij een duidelijk teken. Alleen moet je dit dan wel op een geschikt moment doen, dus bijvoorbeeld precies wanneer de rest van de groep heeft besloten iets anders te gaan doen dan jij (wil).
Antoni
11 jaar geleden
Het anarchisme symbool.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is de verzameling denkwijzen die terug te brengen is tot de gedachte dat een individu op geen enkele manier een ondergeschiktheid áán of vàn iets of iemand erkent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoewel vnl een vrouwending vind ik de 'talk to the hand' hierbij wel toepasselijk, zo'n wuivend handje die de palm naar je toekeert met zo'n blik van "praat maar raak, ik luister toch niet en heb schijt aan wat jij zegt/vind... :-)

(Mijn kleine zusje deed 'm vroeger ook wel eens, tot hilariteit bij mij en mijn broer hihi)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat komt uit Friends toch ? Vreselijke serie vind/vond ik dat maar wel een aardige suggestie die hand.