Voor hoeveel euro schade is er in Haren en wie betaald dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
De relschoppers zullen daarvoor moeten dokken, die hebben het gedaan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas kan je van een kale kip niet plukken... Het stereotype relschopper heeft nou niet bepaald een riant salaris. Een aanzienlijk deel zal ongetwijfeld verhaald worden op de samenleving.
Cryofiel
11 jaar geleden
Ze kunnen de schade toch vergoeden door te werken? Gewoon zelf nieuwe ruiten zetten, schilderen, troep opruimen, noem maar op.
Amadea
11 jaar geleden
Natuurlijk niet. Denk jij nou echt dat mensen die geen geld hebben geen boetes krijgen omdat ze die niet kunnen betalen? Moeten ze zich maar aan de normen en regels houden, dan verniel je niks en hoef je ook niks te vergoeden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Slechts voor datgene waar beelden van zijn, kan een relschopper worden veroordeeld. Als een relschopper op een filmpje een lantaarnpaal sloopt, kan hij alleen worden veroordeeld tot het vergoeden van de lantaarnpaal. Er is ontzettend veel gesloopt waar geen beelden van zijn, of waarop niet duidelijk is wie de schuldige is. Je kunt echt niet verwachten dat alle schade vergoed wordt door het relatief kleine groepje relschoppers. Dan zou je al snel op enkele tienduizenden euro's per persoon zitten, en dat is wel even een ander bedrag dan een boete.

Het beste antwoord

Ik hoorde op het nieuws dat er 1miljoen euro schade was.
Als ze de relschoppers vinden zullen deze voor de schade moeten
opdraaien.