Wat doet onze 'waterprins' W.A behalve water management nu eigenlijk voor de kost?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hhah dat is een leuke vraag ,ik zou het niet weten ,ik ben benieuwd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hiiiii

Antwoorden (10)

Staatsbezoekjes afleggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maxima tevreden houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij doet dingen die hij leuk vindt. Hij hoeft niet te werken om de kost te verdienen want die betalen wij voor hem.
Ofwel; hij leeft van onze belastingcenten.

Op deze manier kan zijn agenda zo worden ingevuld met zaken waarvoor hij grote belangstelling heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Bertie;

Je leest hierboven dat hij het al aardig druk heeft. Voor de kost hoeft hij nu misschien nog niet zo gek veel te doen naast dat watermanagement. Maar hij is ongetwijfeld ook bezig met voorbereidingen voor de troonsopvolging en zijn bijbaantje voor het IOC. Daarnaast heeft hij nog een aantal ceremoniële taken bij Defensie als ik me niet vergis. Druk baasje hoor, onze Wim-Lex.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets en ook weer heel veel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juichen en bier drinken in het HollandHouse...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de kost hoeft hij niets te doen. Zijn moeder is een van de rijkste dames in de wereld en zelf heeft hij een 'royale' (!) uitkering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Financier spelen voor een aankoop van een ranch die familieleden van Maxima gaan beheren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij studeert voor reisleider. Is al enige jaren bezig ervaring op te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Willem-Alexander is de eerste kandidaat om het koningschap over te nemen zodra Beatrix aftreedt. Dat betekent dat hij voor die functie is opgeleid en, niet te vergeten, opgevoed. Zijn leven staat voor een toenemend deel in het teken van zijn toekomstig koningschap. Hij neemt tegenwoordig deel aan staatsbezoeken, hij vertegenwoordigt ons land bij allerlei officiële gebeurtenissen in binnen- en buitenland, hij zet zich in voor sport via het IOC, hij is aktief met waterbeheer en zo is er nog veel meer. Op wikipedia staat ook veel info over wat hij doet en als je op de wiki pagina van koningin Beatrix kijkt, kan je lezen wat hij in de toekomst zal gaan doen als Beatrix terugtreedt.