Wat kan ik doen met een bedreiging in de relationele sfeer?

Mijn broertje en zijn, nu ex, vriendin zijn na een lange, slechte relatie uit elkaar. Nu bedreigd zij hem met van alles en nog wat en aangezien zij een aantal van die bedreigingen al heeft laten uitkomen vrezen we nu voor de andere, extremere bedreigingen.

Heeft het zin om hier aangifte van te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Niet alleen aangifte doen,
maar ook die exvriendin op de hoogte stellen
dat er aangifte is gedaan.

Dat werkt vaak al.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
plus1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goeie: + !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt momo!

Andere antwoorden (2)

Je kan dit zeker bij de politie melden , ze weten er dan al vanaf . Als je dan belt zijn ze er meestal ook sneller ( ligt natuurlijk wel aan de hevigheid van de situatie) ik zou dit zeker melden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeker aangifte doen Niels. Sowieso omdat de eerdere bedreigingen al zijn uit gekomen !!!!