Kan iemand dit naar het Tibetaans vertalen?

Er zijn geen fouten, er is geen toeval. Alle gebeurtenissen zijn zegeningen, aan ons gegeven om ervan te leren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan contact opnemen net Elan languages,

het volgende staat er op hun site.:

20 jaar ervaring in professionele vertalingen
Betrouwbare vertalingen Tibetaans
Op zoek naar een vertaalpartner? Vertrouwen is dé bepalende factor in uw keuze.
Maar hoe kunt u vertrouwen hebben in uw vertaalpartner wanneer Tibetaans u soms als Chinees in de oren klinkt? Beantwoord volgende vragen en uw keuze wordt eenvoudiger!

Werkt uw vertaalpartner met native vertalers Tibetaans ?
Heeft uw vertaalpartner relevante ervaring in uw sector ?
Raken de vertalingen Tibetaans de juiste snaar bij uw doelgroep?
Honderden bedrijven, zoals IBM, Suez, BASF, Axa, Texaco, Coca-Cola en Adecco, doen een beroep op onze vertaaldiensten. Maar wij leveren niet alleen vertalingen Tibetaans aan grote multinationals.

Ook kleinere ondernemingen en particulieren kunnen bij ons terecht.

Krijgt u soms te horen: "Uw tekst is te klein voor ons, geef de opdracht aan iemand anders”? Daar staat u dan met uw belangrijk document of certificaat dat naar het Tibetaans vertaald moet worden. Daar doen wij niet aan mee. U kunt rekenen op vertalingen Tibetaans van topkwaliteit, net zoals al onze andere klanten. U ontvangt uw vertaling netjes op tijd en tegen een redelijke prijs.

Voor contactgegevens zie bijgevoegde link
http://www.elanlanguages.com/nl/vertalingen/Tibetaans