Wat te doen bij buren overlast?

Mijn buurman kweekt volgens mij hennep. Er zijn meer mensen in de straat die hem hiervan verdenken. Er hangt een rare geur in de straat. Regelmatig rijden er auto's 's nachts voor zijn deur; wat ze doen weet ik niet maar het geeft lawaai en het zijn ongure types die ik niet durf aan te spreken. Wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe ziet een onguur type er uit?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je de politie al gebeld?

Antwoorden (3)

De politie bellen op 0900 8844
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar een betere buurt verhuizen :P. En tja kijk wat je buurgenoten vinden. This beetje types nederlands en te vergelijk met het NS filmpje van dacht jaar of 2 terug
2 jongeren tikken conducteur in elkaar. Mensen denken doen we er wat aan ? maar nee lopen door ;). Dus kijk of je mede buurgenoten samen met jou stappen willen ondernemen. Iets van buurtsurveillance door politie of wat. En anders gewoon denken zolang ik er maar geen last van heb. Maar als je zeker bent dat meerdere er zoals jou overdenken zou ik proberen gezamenlijk de stap te ondernemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt contact opnemen met de politie ( 0900-8844) en hiervan melding doen.
Mocht je liever anoniem hierover willen melden dan kan je bellen met Meld Misdaad Anoniem: 0800-7000. Zij sturen jouw anonieme melding door naar de politie. De politie onderzoekt jouw tip. Met anonieme tips worden wekelijks tientallen mensen aangehouden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doen!!!! Buurten gaan totaal achteruit door dit soort praktijken. Ze huren er maar een hutje op de hei voor. Ik ben er nogal gebeten op.