waarom moeten ontwikkelingslanden veel geld lenen?

Uitleg..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat ze te veel geld hebben, nou goed. Wat denk je zelf?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee meen je dat, ik wil weten voor wat ze dat geld nodig hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
' ontwikkelings' landen. Wat denk je wat daar nog gebeuren moet. Ontwikkelen dus. Ontwikkelen van vanalles, van onderwijs, industrie, landbouw enz.

Antwoorden (1)

Omdat ze niet genoeg inkomsten hebben. Helaas vaak ook om de rente over eerdere leningen te betalen. En om goederen en.diensten te kopen die ze zelf niet produceren. Vaak wapens, helaas, maar ook.ziekenhuizen,.wegen scholen, elektriciteitscentrales, vliegvelden, voedsel, alles wat een land nodig heeft. En een deel verdwijnt in de zakken van corrupte politici, ambtenaren en zakenlui.