Hoe is het sociaal cultureel in Rotterdam?

Hiermee bedoel ik hoe het gedrag van de mensen in de stad is, hoe ze reageren op de economische ontwikkelingen etc. Ik bedoel dus hoe het grootste dele van de mensen zich gedraagt en niet hoe één individueel persoon zich gedraagt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

"In Rotterdam wordt het geld verdient, in Den Haag er over geluld en in Amsterdam uitgegeven"

De Rotterdammers werken gewoon door!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus wie zijn eigenlijk de grootste kl**tz*kk*n?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wij uit rotterdam,;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad Jodokus. ;-)
De mensen in Rotterdam werken en als er iets is mopperen ze, en daarna werken ze door.
Dat werkt aanstekelijk, want steeds meer mensen buiten Rotterdam komen hier wel werken maar wonen nog steeds elders.
De Gemeente Rotterdam doet haar best om meer mensen van "buiten" te interesseren in een huis in een van de nieuwe wijken in Rotterdam en dat lijkt te werken.
Het grootste deel van de mensen werkt zoals ze altijd gedaan hebben en sommigen houden hun hart vast met er nog komen gaat ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rotterdammers werken gewoon door terwijl ze klagen, tegenwoordig ligt het geld ook op straat, sorry ik bedoel de daken. Lood en koper is wat minder veilig zoals uit de kranten blijkt.
Niet lullen maar poetsen zeg maar