Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik nagaan of een op MP gekocht prijzig merkhorloge een nepper is, of een echte?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
596
Powergen
12 jaar geleden
MP???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betekent in dit geval geen Manneke Pis!
rose
12 jaar geleden
Ik dacht Multiple Penose
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het geval het merk 'Rolex' is, is het schier 100% waarschijnlijk een replica. In dat geval wil ik het geen nep noemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is prijzig voor welk merk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In dit geval gaat het om een Maurice Lacroix Milestone en de vraagprijs was enige honderden euro's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Rose, ook op Marktplaats bevinden zich toch wel wat eerlijke mensen?
Ik heb daar als op eBay divers malen wat gekocht en ben tot op heden slechts 1x belazerd.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou 'm even openmaken.... Deftige horloge's zijn doorgaans in de kast gemerkt/genummerd door de fabrikant waarmee de 'oprechtheid' zou kunnen blijken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Keesje, ga zo snel mogelijk naar een juwelier of horlogehandelaar en stel je vraag daar.
Deze kunnen bijna op zeker zeggen of het een nep horloge is of een echte.
Is het een nepper kun je hem inruilen om een echte te kopen.
Succes..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een echte Tour de l’Ile, van Vacheron Constantin (want die staat op je plaatje) kost nieuw ongeveer 1.500.000 dollar (en het aantal nulletjes klopt).

Mocht je er op Markplaats ietsje minder voor hebben betaald (b.v 1,50 euro) dan kan je direct aannemen dat het een nepper is.

In alle andere gevallen loop even langs bij een juwelier en vraag het daar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding