wat kan ik doen als ik weet dat een hond wordt mishandeld?

help plz
ik woon in een flat en bij mij vijf etalages onder wordt waarschijnlijk mishandeld ik kwam op de fiets terug van school en op het grasveldje waar ik altijd langsfiets zag ik een hond vluchtend naar mij toe rennen toen het baasje (man oudere leeftijd) hem te pakken had werd hij bij zijn rug vel gepakt en werd als het ware tegen de muur gegooid daarna werd hij 3 keer geslagen en 1 keer hard geschopt ik vond het zielich en wist me geen raad omdat het noch maar zoon klein hondje was ik ging in de lift met de man en het kleine hondje en het staarde mij aan zoals help me!! iemand zeg me wat ik kan doen dat die hond een beter leven krijgt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Bel 144, red een dier.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hey bedankt dat zal ik doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werpt nu al zijn vruchten af. Ik vind het echt een super initiatief !
Bel 114! Hoe langer je wacht, hoe meer het hondje pijn heeft.