Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeven zij het niet te verantwoorden en waarom niet?

Leden van de "koninklijke"familie krijgen jaarlijks een toelage/uitkering,of hoe je het maar noemen wilt. Zou het niet beter zijn,als deze mensen aan het eind van het(financiële) jaar hun uitgaven zouden moeten verantwoorden? En dat de toelage van het daarop volgend jaar daaraan aangepast zou worden,zonder maar klakkeloos elk jaar dat bedrag te verhogen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
515

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De uitkering waar hierover gesproken wordt is nog het minst waar je je druk over zou moeten maken. Het is ook een schijntje vergeleken met het geld wat de koninklijke familie bezit, denk o.a. aandelen Shell. Het grappige is dat alle zogenaamde koningshuis deskundige die in de media verschijnen het woord Bilderberg groep niet in hun mond mogen nemen en dat terwijl Prins Berhard met David Rockefeller daar de oprichters van zijn geweest en Koningin Beatrix daar een belangrijk deel van uit maakt. In het kort is de Bilderberg groep een groep die bestaat uit de belangrijkste mensen met macht in de wereld die in het geheim snode plannetjes smeed en onze toekomst bepaald buiten de bestaande politiek om. Dat je het maar ff weet. (meer info, zie link). Dus voor alle Peter van der Vorst, Jeroen Snel en die Han Peekel look-a-like bij RTL boulevard, bij deze heb ik het voor jullie al gezegd en is jullie hachje gered... geen dank, liever geld.
Jullie vriend Smartass
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens! Dus een 10punter.

Andere antwoorden (5)

Goed idee. Ik wil ELK bonnetje zien!
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Als je zelf de koning des landes geweest zou zijn, hoe zou je er dan over denken? Extreme buitengewone uitgaven moeten ze al verantwoorden, maar alles lijkt me een beetje zinloos.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De uitgaven voor het Koninklijk Huis zijn vastgelegd in het Financieel Statuut of zijn bepaald in het kader van dit statuut.
Kijk voor meer informatie op onderstaande website.

(td)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind van wel.. Zij krijgen geld van de belasting betaler dus hebben ze ze ook verantwoording af te leggen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor.!
Koninglijke familie is de overheid zelf.
Aan wie moeten ze verantwoorden?
Macht hoeft aan niemand zich verantwoorden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding