Kun je een brief versturen naar iemand op zijn/haar kantoor en kan dit bij alle bedrijven?

Het gaat om een wenskaart

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.2K

Antwoorden (4)

tuurlijk, je zet bovenaan de naam van het bedrijf, daaronder tav ( ter attentie van )de naam van de persoon, daaronder de straat, postcode en plaatsnaam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zolang je niet dagelijks die persoon bestookt met privépost zal het geen probleem zijn. Zet op de envelop duidelijk voor wie hij is, liefst met afdeling erbij, zodat het geen spoorzoeken wordt voor de postmedewerker van het bedrijf
12 jaar geleden
Ja, heel veel pakketpostbedrijven stimuleren dit juist omdat er daar altijd wel iemand de post in ontvangst kan nemen en dat scheelt hun een tweede bezorging.
Maar je zal de post wel duidelijk als PERSOONLIJK moeten markeren, anders wordt de brief op de postkamer en of het secretariaat geopend en gelezen en gerubriceerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij sommige kantoren openen ze bij de receptie de post en keggen ze de inhoud in het postvak van die persoon. Als je dat niet wil moet je op de envelop 'persoonlijk' of 'vertrouwelijk' zetten.
Dit als aanvulling op t eerdere antwoord.