omdat de geboorteregeling er niet is...
geen pil of voorbehoedsmiddelen

het sterfte aantal is ook groot daar..
veel sterven aan aids en ondervoeding...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar kunnen ze dan niet gewoon minder seks hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee , dat is de natuur van de mens..
ook al ben je arm, of heb je honger.. of wat dan ook ...mensen hebben seks...
Amadea
12 jaar geleden
Wat dan wél, endarmising?

Andere antwoorden (6)

Tsja Dat zit er toch echt in dat ze heel weinig aan geboorte beperking doen.Er wordt al best veel voorlichting gegeven maar dat werkt toch niet zo als bij ons.
12 jaar geleden
Als je jong begint met kinderen krijgen, kunnen ze later voor eten werken.. Te zielig voor woorden maar zoals al eerder gemeld werkt voorlichting niet goed genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang je geen goede oudedagsvoorziening hebt, zul je voor kinderen moeten zorgen die jouw oudedagsvoorziening zijn. Als de leefomstandigheden beter worden dan zal er minder kindersterfte zijn, en groeien meer kinderen op.
Als er echt betere omstandigheden komen in Afrika(voorlopig nog niet echt geloof ik) zal het bevolkingsaantal stijgen omdat de mensen nog steeds gewend zijn aan de hoge kindersterfte. Raken de mensen daar aan gewend zullen er minder kinderen komen, want ze hebben geen "reserve"meer nodig. En de bevolking zal minder hard stijgen
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
(voorlopig nog niet echt geloof ik)
Zeg maar gerust nooit.
Mede door hulp van westerse landen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat?
Omdat ze daar geen sociale voorzieningen hebben.
Wij zijn hier verzekerd van de geboorte tot het graf.
Wanneer wij zo oud zijn dat we kunnen werken betalen wij daar premies voor.
Dat zijn solidariteitspremies, dus als je niet werkt komt dat ook uit diezelfde potjes.

Omdat ze dat systeem in Afrika niet hebben proberen ze dat op te vangen door veel kinderen te krijgen die ze in die verzorging kunnen bijstaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat in Afrika meer mensen worden geboren dan er doodgaan. Zo simpel is het.

Dit wil wel zeggen, dat er ongeloofelijk veel kinderen geboren worden!
Immers: Nergens ter wereld sterven er zoveel kinderen en niet-bejaarden. (aan de gevolgen van ondervoeding of aids)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zouden er juist minder mensen moeten zijn.