waar bestaat het meest armoede en waar zijn de meeste sloppenwjken?

nou ik ben bezig met een vriendin een w.o. kaart aan het maken ik wou daar even het antwoord op hebben en toen dacht ik dat kan ik wel vragen aan goede vraag dat was het

Weet jij het antwoord?

/2500

Vooral de sloppenwijken in Brazilië, Indonesië en Zuid-Afrika zijn bekend, maar ze komen ook veel voor in andere landen van Afrika, Zuid-Amerika en Azië. Nederland en België kennen geen sloppenwijken meer. Elders in Europa bestaan ze nog wel, bijvoorbeeld bij Napels (Italië) en Sevilla (Spanje). Op deze plaatsen zal dan ook wel de meeste armoede bestaan.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sloppenwijk

Bijna volledig West-Afrika ,Oost Afrika , Centraal Afrika , De Hoorn van Afrika ,Haiti , Azië : Nepal , Vietnam , Cambodja , Laos , Bangla Desh ,Pakistan , Afganistan delen van India , delen van Indonesië, delen van de Fillipijnen {Mindanao en kleinere eilanden} , Jemen Amerika :Bolivië , Peru en Equator Oceanië : Papoea , Solomon Eilanden , Vanuatu ,Kiribati , Nauru , Tuvalu Armere Europese landen , maar niet mundiaal gesproken : Oekraïne , Moldavië , Albanië , Georgië en Armenië en in mindere mate Turkije Sloppenwijken heb je overal ...van Parijs (Bidonvilles) ,Napels , Cairo tot Rio de Janeiro , California ( Tent bewoners) .....vooral aan de rand van miljoenensteden : reden aantrekking van platteland , grond duur , huizen duur. In West-Europa zijn de meeste verdwene

ik denk dat Brazilië de meeste en meest beruchte sloppenwijken kent.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100