Hoe lang zullen de 7 hoofdzonden nog in de wereld aanwezig zijn ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken ze niet eens, bof ik even?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat zijn de zeven hoofdzonden?

Het beste antwoord

tot de mens is uitgestorven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op zich lijkt dit antwoord te kloppen. De 7 hoofdzonden zitten in de aard van elke mens. Wat onbekend is is hoe wij ons als mensen gaan ontwikkelen, dan kunnen de hoofdzonden misschien verdwijnen

Andere antwoorden (8)

Het zal pas verdwijnen als de mens verdwenen is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tot het einde der tijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang dat jij gelooft dat er 7 hoofdzonden zijn... Op het moment dat je dat niet meer gelooft, zijn ze weg, alle 7...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zijn al weg! Er zijn tegenwoordig veel meer zonden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De zeven hoofdzonden zullen aanwezig zijn zo lang er mensen zijn op aarde.

Na het uitsterven van de mens, zullen er nog wel enkelen overblijven.
Er vanuit gaande dat alle dieren dan nog wel leven:
Luiheid: is het levensmotto van de Luiaard.
Wellust: Tja, ze zeggen niet voor niets: Bij de konijnen af...
Gierigheid: Was Dagobert Duck geen eend?
Vraatzucht: Daar hebben we de veelvraat voor

IJdelheid, woede en Jaloezie zullen dan waarschijnlijk als eersten uitsterven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jezus sprak “Als gij IN MIJN WOORD BLIJFT, zijt gij waarlijk discipelen van Mij en gij zult de waarheid verstaan (erkennen), en de waarheid zal u vrijmaken” (Joh.8:31,32)

“Wanneer dan de Zoon u vrijgemaakt heeft, zult gij werkelijk vrij zijn” (Joh.8:36)

"Want de zonde betaalt een loon uit: de dood, maar God geeft een geschenk: eeuwig leven in eenheid met Christus Jezus onze Heer." (Rom.6:23)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die laatste is fijn zeg..... iedereen is een zondaar WANT iedereen gaat dood en DUS krijgt niemand het geschenk.
Beetje jammer voor J. Zit hij daar in zijn eentje een eenheid te vormen..... Iemand die met zulke teksten rondstrooit is bij mij altijd een verdachte: hij neemt ze letterlijk, dus begrijpt ze niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neen jij draait het hier om:
Iedereen gaat dood omdat we een zondaar zijn.
Tot de Dag des oordeel.!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie heeft ze terug gebracht to 7?