Waar online kan je informatie vinden wanneer een bepaalde crematie of een begrafenis plaats vind?

Onlangs heb ik vernomen dat een oude cliënt van mij overleden is. Ik woon inmiddels in een heel andere stad,maar deze cliënt is mij altijd in gedachten gebleven en zou graag naar de crematie of begrafenis willen.
Hoe kom ik er achter wanneer en waar de crematie of begrafenis plaats gaat vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.7K

Antwoorden (1)

bijgaande link neemt veel overlijdensadvertenties over uit dagbladen. Verder zou je de plaatselijke uitvaartcentra kunnen bellen of de dode daar opgebaard is, die weten dan meestal ook het juiste tijdstip van begraven/cremeren wel
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Dacht ik ook aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal goed Anneliez, een + van mij