Waarom zeggen veel vrouwen ''Alle mannen zijn hetzelfde ''?

Ik hoor dit regelmatig voorbij komen . Maar de vrouwen die dat zeggen kennen toch niet ''alle'' mannen ? En als dat wel zo is dan mag ze zichzelf geen vrouw noemen.. Maar snap de uitspraak niet zo en wat er mee bedoeld word.

Weet jij het antwoord?

/2500

De meeste mannen denken hetzelfde en doen en/of laten bepaalde dingen op dezelfde manier. Ach ja, alle vrouwen zijn hetzelfde...

Volgens mij bedoelen vrouwen dit als ze dat zeggen: "Ik had hoop dat ik nu eens eens een man zou treffen die me niet tegen zou vallen, maar ook deze man heeft (dezelfde) fouten. Ik ben weer teleurgesteld en baal ervan dat ik weer hoop had dat hij anders zou zijn. Misschien was het stom van mij te hopen dat deze man anders zou zijn. Weet je wat: ik ga dat niet meer hopen en om mezelf te beschermen ga ik er bij de volgende man vanuit dat hij ook (dezelfde) fouten heeft. Dus: alle mannen zijn hetzelfde" Natuurlijk kent iemand niet alle mannen. Ze heeft alleen de hoop opgeven (tijdelijk) om een man te vinden die niet tegenvalt. Toegevoegd na 2 minuten: Voor de duidelijkheid: ik ben het hier totaal niet mee eens. Er zijn heel erg veel verschillende mannen en het is seksisme om alle mannen over een kam te scheren. Ik probeerde alleen duidelijk te maken wat er volgens mij door iemands hoofd gaat als ze dat zegt.

Nou, ik heb eigenlijk meer het idee dat ze dan bedoelen alle mannen zijn hetzelfde ... denken maar aan 1 ding en dat is seks ... terwijl dat natuurlijk onzin is !

Ik denk dat ik een wat minder beschaafd antwoord heb, maar...ik denk dat er veel vrouwen het volgende bedoelen "Alle mannen zijn hetzelfde...ze denken maar aan 1 ding...en dat is seks " Even voor de zekerheid...ik denk daar niet zo over hoor !!!

alle vrouwen zijn ook hetzelfde. ze zijn uiteindelijk allemaal h**ren en willen geld en worst en z**d...........ze zoeken bevestiging bij jan en alleman. dat is het goede antwoord op de vraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100