Hoe kan ik mijn vriend NöG liever zien?

iemand tips om mijn vriend nog gelukkiger te maken bij mij?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Laat hem zichzelf blijven en probeer niet hem te veranderen ,je bent verliefd geworden zoals hij was,en die enkele puntjes waaraan je je mischien zult ergeren in de toekomst horen net zo goed bij hem als de goede eigenschappen.
Spreek met hem maar val hem niet lastig met ouwe koeien en zorg ervoor dat je alles vergeet wat er in een onenigheid tegen je gezegd word zodra de onenigheid opgelost is,en haal ze nooit nooit meer erbij in een discussie, dat is namelijk dodelijk voor een goede relatie.
Verder blijf van hem houden en vooral blijf verliefd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Veel goede vrienden maken, alle vliegen vangen in huis, je neus goed insmeren, de autobanden laten vernieuwen en een nieuwe natuurstenen vloer laten aanleggen.
Kan niet stuk!
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Interessante theorie ^^
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke combi-antwoord van alle eerder gestelde vragen ;-)
AWM
14 jaar geleden
Ja, ik dacht, ik geef een op maat gesneden advies :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je denkt ook overal aan he? xD
zondag
14 jaar geleden
O Antwoordman ,Antwoordman! Ik moet vaak zó om je droge humor lachen. Bravo, ga zo door. (ik meen het echt).
AWM
14 jaar geleden
Dank, Zondag. Dat wordt dan ook steevast beloond met minduimpjes, maar that's life...
zondag
14 jaar geleden
Ach die min-kukuls hebben geen gevoel voor humor!
zondag
14 jaar geleden
Hé @PSV heb jij de Antwoordman 'n - gegeven? Van mij had hij al een + maar na jouw reactie staat er nog steeds maar één.
AWM
14 jaar geleden
Echt aardig van jullie, stel ik op prijs, maar lamaar, is wel goed zo :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
supper goed gevonden we lagen dubbel ;)
Vooral niet te klef worden!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefde, vertrouwen en ruimte om zichzelf te kunnen zijn bij jou. Liefde heeft zo weinig nodig, het juiste van alles. Niet teveel en niet te weinig. Geef vanuit je hart, dan is het altijd goed.

"Liefde is een groot woord, maar hangt met kleinigheden
aan elkaar."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi gesproken ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel. Sommige dingen zijn zo simpel, die moet je niet moeilijk maken ;)
De trap naar de top is soms moeilijk te beklimmen, maar nog moeilijker om daar bovenop te blijven staan.
Probeer niet de overtreffende trap te nemen, want de kans dat je dan valt is groot en áls je valt, val je diep.

Wees tevreden zoals het is. Gelukkig worden is geluk, gelukkig blijven is een kunst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wilt te graag... vind ie vast eng!
Werkt averechts dus ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lees het boek mannen komen van mars en vrouwen van venus, lachen joh. maar het schijnt dus dat mannen een hekel hebben aan zeurende vrouwen. (whaha wij vrouwen ook aan zeurende mannen!) gun hem tijd voor zichzelf als hij dat wil, en een broodtrommeltje maken voor het werk natuurlijk.. mij niet gezien maar mischien ligt het bij jullie anders. :)

Toegevoegd na 1 minuut:
en ja.. vriendinnen worden met zijn moeder (als je dat kunt).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klinkt tegenstrijdig maar meestal worden mannen gelukkiger van je als je ze wat ruimte geeft en niet te veel op hun nek zit.