Een openbaar toilet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In het toilet van sommige ziekenhuizen. Je kunt er dagenlang dood liggen zonder opgemerkt te worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geldt in principe voor elk openbaar toilet. Neem een toilet langs de snelweg, als die lange tijd op slot zit gaan mensen ervan uit dat-ie buiten werking is. Pas bij de eerstvolgende schoonmaakbeurt, die langs de snelweg langer op zich laat wachten dan in een ziekenhuis, word je gevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-) ++
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou toch denken dat toiletten in een ziekenhuis eenmaal per dag gereinigd worden?? 8-O
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet die plee waar laatst iemand een tijd gelegen had :-(