Heeft iemand van jullie wel eens in een politiefilm gezien dat een slechterik een politie-IDkaart had nagemaakt?

Daarmee zou hij zich toegang kunnen verschaffen tot allerlei gebouwen, woningen, situaties, enz. Het lijkt mij dat een boef daarmee ongekende voordelen kan behalen. Ik heb het echter nooit gezien hoewel alles toch tegenwoordig na te maken is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja in de film black diamant! Gaat over een donkere man die als crimineel een diamand jat, en word betrapt. Hij verstopt tijdens de achtervolging de diamant op een bouwterein in een koker in het plafond. Als hij jaren later vrij komt, dan staat precies op die plek het hoofdkantoor van de FBI. Hij doet er dus alles aan om die diamant terug te krijgen, ook id veranderen, noem maar op. Hij komt zelfs. In dienst bij de politie!! Kijk maar snel! Is mooie film
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, het is Blue Streak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blue Streak (1999) - MovieMeter.nl
www.moviemeter.nl/film/1423
Miles Logan is een juwelendief die net zijn grote slag geslagen heeft met het stelen van een gigantische diamant. Hij wordt ... - In cache
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hé leuk. Bedankt, ik kende hem niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt als enige een antwoord gegeven. Tegelijk ook 'het beste' vond ik...