mussen zijn wild, kippen zijn onderdeel van de veestapel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die vliegen makkelijk weg
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Fazant, eend, kalkoen en kwartels zijn een paar voorbeelden van andere vogels die wijd verbreidt gegeten worden. Mussen zijn gewoonweg te klein en hebben te weinig vlees om als attraktieve voedselbron te worden gezien
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
We eten duiven, fazanten, patrijzen, eenden, ganzen. We eten eigenlijk alles dat genoeg vlees op de botten heeft. Mussen zijn niet zo lonend met hun vijf gram of zo aan vlees op al die piepkleine botjes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb ooit wel eens mussen gegeten, echt waar.
Ze smaken best wel lekker maar het is peuzelwerk.
En we eten wel degelijk andere vogels zie vorige antwoorden.