Wat vinden jullie van de actie van Gouden Koets op Marktplaats?

Vinden jullie het een grappige leuke actie of moet zoeits niet kunnen???

Artikel:
http://www.telegraaf.nl/stopdecrisis/4867963/__Is_de_Gouden_Koets_APK_gekeurd___.html?p=8,2

Advertentie:
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//dieren.marktplaats.nl/rijtuigen-en-koetsen/280042590-wegens-kredietcrisis-t-k-a-goude-koets.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke vraag, wat vind je er zelf van?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan het wel waarderen en er om lachen! Het is een grap maar de "grappenmaker" geeft er wel een duidelijk signaal mee af!

Het beste antwoord

Ik vind het getuigen van enorme humor om zoiets te doen. En dat heeft niets te maken met het plaatsen van een foto van de auto van je buren, want dat is geen gemeengoed.
Iedereen kent de koets, en iedereen heeft het over de kredietcrisis. De koningin heeft toch zelf in de troonrede gezegd dat we allemaal de schouders eronder moeten zetten, en allemaal moeten inleveren. In die context moet je het volgens mij gewoon zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Persoonlijk vind ik dat het wel moet kunnen, maar ik begrijp niet waarom iemand dat zou doen.

Vind het zelfs triest dat iemand zo een actie uithaalt. Maar goed ieder zijn ding....

Toegevoegd na 32 seconden:
Zou hetzelfde zijn als jou buurman voor de "grap" een foto van jou auto neemt en deze op marktplaats zet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind 'm wel lachen hahaha, dan staat er ook zo mooi: ' wegens kredietcrisis'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Ik vind het een goede actie. De persoon wat dit gedaan heeft geeft namelijk zo een signaal af. Als wij moeten inleveren, moet het koningshuis dit ook maar.

Het is natuurlijk van de ene kant ook wel grappig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens! +1
Ik vind het erg leuk!! Ben blij dat dit soort dingen kunnen in Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het leuk. Vooral met die hele beschrijving erbij van de hotemetoten die eraan gewerkt hebben, want eigenlijk is het toch een foei-lelijk ding...Gezien de foefjes die Christina uithaalt met haar spaargeld, en de opgelaaide discussies over de toelage voor het koningshuis, vind ik dit wel een leuke manier van'terugpakken', omdat het zo net lijkt, of ze óók zorgelijk proberen de kredietkrisis zo goed mogelijk te doorstaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Zoiets moet kunnen, alleen moet je uitkijken met het plaatsen van foto's, want dat kan dan weer niet in alle gevallen zomaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet kunnen. Beatrix zal toch ook wel humor hebben.

Alleen zie ik liever de auto + huis incl. inboedel te koop staan van de rechter die die turkse vrouwenhandelaar een enkeltje Turkije heeft gegeven.

Het is natuurlijk makkelijk schieten op het koningshuis. En de echte verkwisters; ambtenaren op hoge posities en zogenaamde bestuurders blijven anoniem hun zakken vullen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet alleen heel flauw en kinderachtig (en beroerd gespeld; redE van verkoop ..:roll:.... maar Marktplaats zou zichverre van politieke spelletjes moeten houden. Dus zouden ze het tolereren dan was het al discutabel, maar als het ene actie van henzelf is, is het gewoon schandalig.

En dat staat helemaal los van wat ik van het koninklijk huis vindt trouwens......alle politiek hoort daar niet thuis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1 jeetje,een beetje humor in deze tijden moet kunnen, niet zo uptide
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet alles zo serieus?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het verbaast mij trouwens ook dat de advertentie nog steeds op Marktplaats staat!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uptide?Dat verband ontgaat me. Uptight ben ik ook niet ; ik vind het gewoon marktplaats-onwaardig, en ook niet echt scherpe of sterke humor. Dit is in elk geval niet het type humor waar ik om kan lachen. Was het een hele sterke grap geweest, a la, maar dit ??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom moet 't een _sterke_ grap zijn? Een _normale_ grap is niet goed genoeg?
Er zijn landen waar je voor zulk soort acties erg lang de gevangenis in moet of waar je dan een behoorlijk aantal zweep- of stokslagen kan verwachten. Gelukkig wonen wij in een land waar we dit soort protesten mogen en kunnen uiten.
De actie vind ik zelf overigens niet van het nivo "bijzonder grappig". Ik heb ooit leukere advertenties en advertentieteksten zien staan op marktplaats (en nee, vraag me geen voorbeelden, want die advertenties zijn inmiddels weggehaald).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prachtig. Ik zelf heb eens een land te koop gezet op marktplaats.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moest wel lachen toen ik de advertentie las in de krant. Dit is wel echt humor en ik ben blij dat dit kan in NL. Degene die dit bedacht heeft is niet alleen ontzettend origineel, maar hij/zij heeft nog redelijk wat lef ook!
Het moet natuurlijk geen trend worden dat je dingen van een ander zomaar even voor de gein op makrtplaats zet, maar ik ga er vanuit dat dit niet zomaar een geintje was. Achter deze grap zat een boodschap en dat kan ik zeker wel waarderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vindt het mooi.
zou er zelf niet opgekomen zijn.
toont wel een beetje lef.