Heeft iemand ervaring met Cambridge University?

Mijn droom is namelijk om daar te gaan studeren, dus ik was benieuwd of iemand daar ervaringen van heeft of iemand kent die daar studeert/ heeft gestudeerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er heeft vast wel IEMAND op de wereld ervaring, ongetwijfeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat weet ik haha, maar iemand op goeievraag?

Het beste antwoord

Wat leuk! Dat is mijn droom ook! Ik ben er op vakantie geweest (Oxford en Cambridge gezien) en de colleges zijn echt prachtig! Ik ken niemand die daar heeft gestudeerd, maar ik weet wel hoe het zou kunnen lukken om daar uiteindelijk te gaan studeren. In Nederland zijn er verschillende University Colleges, in Utrecht staat de eerste. Daar kun je je bachelor doen en dan kun je heel makkelijk doorstromen naar het buitenland voor je master. Zoek maar eens op internet naar university college, mij lijkt het in ieder geval geweldig! Geen antwoord op je vraag, maar hoop dat je er toch wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de tip, dat is inderdaad ook een goede optie!
Ik ga me daar eens in verdiepen.