Waar kun je het tegeltje met een aantal jaren van een kind en hoe hij zijn vader ziet, vinden?

Er bestaat een tegeltje, van de tegeltjeswijsheden zeg maar, waarop een aantal leeftijden staan van een kind, met daarachter hoe hij of zij zijn of haar vader ziet. Ik wil die graag kopen maar kan hem nergens vinden! Anyone?...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Vaak bij feestwinkels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
cadeauwinkels
12 jaar geleden
Kijk eens goed rond op een rommelmarkt..ik heb het door jou bedoelde tegeltje daar al meermaals zien staan.

Ook trouwens bij boedel opkopers die 'je huis gratis leeghalen' na een sterfgeval, kun je eens kijken.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Expo hebben ze hem :-)
En ook bij plaatselijke feestwinkels heb ik hem wel eens gezien

Toegevoegd na 8 minuten:
O ja, kijk ook eens op www.uniektegeltje.nl en dan bij voorbeelden. Wellicht staat hij daar bij? Hier kun je ook je eigen tegeltje ontwerpen dus als je de tekst hebt (staat vast wel ergens op internet, lang leve google ;-)) dan kun je het er zelf op zetten en dan bestellen :-)