Waar kun je het tegeltje met een aantal jaren van een kind en hoe hij zijn vader ziet, vinden?

Er bestaat een tegeltje, van de tegeltjeswijsheden zeg maar, waarop een aantal leeftijden staan van een kind, met daarachter hoe hij of zij zijn of haar vader ziet. Ik wil die graag kopen maar kan hem nergens vinden! Anyone?...

Weet jij het antwoord?

/2500

Vaak bij feestwinkels

cadeauwinkels

Kijk eens goed rond op een rommelmarkt..ik heb het door jou bedoelde tegeltje daar al meermaals zien staan. Ook trouwens bij boedel opkopers die 'je huis gratis leeghalen' na een sterfgeval, kun je eens kijken. Groet, Ton

Bij de Expo hebben ze hem :-) En ook bij plaatselijke feestwinkels heb ik hem wel eens gezien Toegevoegd na 8 minuten: O ja, kijk ook eens op www.uniektegeltje.nl en dan bij voorbeelden. Wellicht staat hij daar bij? Hier kun je ook je eigen tegeltje ontwerpen dus als je de tekst hebt (staat vast wel ergens op internet, lang leve google ;-)) dan kun je het er zelf op zetten en dan bestellen :-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100