Wie weet wat de veiligste gemeente is om te wonen in nederland ?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedoel met deze vraag niet waar ik zal willen wonen of dat ik crimineel zal zijn om te vluchten, ik vraag niet om alleen op een zandbank te wonen.

mijn vraag = wat is de veiligste gemeente om te wonen, waar kan je nog je kind op straat laten spelen zonder dat hij of zij te maken krijgen zal met criminelen, moord, verkrachtingen, drugs etc etc.

waar kan je nog goededag zeggen tegen een groep jongeren zonder een mes tussen je ribben te krijgen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je zult naar Frieland moeten verhuizen.... ;-) Als je "veiligste gemeenten" googlet, krijg je een lijstje met veiligste en onveiligste gemeenten op je scherm. Nou maar hopen, dat er een huisje te koop staat voor je !! Toegevoegd na 38 seconden: Friesland, natuurlijk - sorry.....

Ferwerderadiel Friesland, volgens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Veiligste_gemeente_van_Nederland

Amsterdam - Tuindorp Oost Zaan Toegevoegd na 3 minuten: Bedenk evenwel: Vluchten voor jouw lot, kan je niet..... Glimlachend antwoordt hij: "Geen dreiging was 't, Waarvoor uw tuinman vlood. Ik was verrast, Toen 'k 's morgens hier nog stil aan 't werk zag staan, Die 'k 's avonds halen moest in Ispahaan."

Of anders Schiermonnikoog.... Indien je zelf een crimineel bent (niet eentje die enkel 3km/u te hard rijdt), zal daarna Schiermonnikoog niet meer de veiligste gemeente zijn...

Ik denk dat je het meest veilige op Rottermerplaat zit. Maar of dat daar bebouwing is betwijfel ik echter. Verder denk ik dat je afhankelijk van de factoren in iedere plaats even veel risico loopt. Maar in het knusse Boukoul, of Asenray zit je veilig ver weg van de bewoonde wereld...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100