Vanavond "moet" de 27 miljoen vallen... Hoe weten ze dat hij zeker valt, als die nummers van de loten , en de verkoop ervan op willekeur berust ?

Dit in verband met de staatsloterij, die beweert dat vanavond iemand multimiljonair moet zijn... Dat de hoofdprijs er gegarandeerd uit gaat .

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Omdat "De Staatsloterij" na heel veel kritiek op het feit dat ze alle 27 miljoen loten mee laten doen hebben besloten: Om eens per 6 maanden alleen maar de loten mee te laten doen die daadwerkelijk verkocht zijn. Dus vanavond is de winkans ongeveer 1 op 8 miljoen...

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb overigens maar een kans van 1 op 8 miljoen dat ik helaas maar 5,5 miljoen kan winnen...

Is overigens ook genoeg om te rentenieren naast mijn functie van CEO...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5, 5 miljoen zou ook genoeg moeten zijn. Alvast gefeliciteerd met deze kans !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doe dat nou niet , dadelijk wint die hem nog en stopt die met GV :) nee hoor succes , mijn geluk heb je xd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb juist dan meer tijd om te GV'en dirk14...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan een CEO geen heel lot betalen?
Verduidelijking van een eerder antwoord: de staatsloterij kan trekken auit alle nummers in een zekere range van getallen en twee letters uit het affabet of trekken uit de verkochte loten die opgeslagen staat op hun computer. Bij de eerste methode is de kans groot (wellicht groter) dan een niet verkocht nummer wordt getrokken. Als zodanig een belachelijke methode.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even voor alle duidelijkheid: van alle verkochte loten wordt het lotnummer opgeslagen in DE computer.
Staatsloterij weet dus dat hij valt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kennelijk niet, want er is helemaal geen 27.000.000 uit gegaan. Slechts 5, 5...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wordt je alsnog belazert.
Als de prijs vanavond blijkt te zijn gevallen op een niet verkocht lot of een lot waarvan de koper heeft besloten niet mee te willen spelen met de jackpot (beide gevallen kunnen vrij snel via de computer nagegaan worden) dan wordt een volgend nummer gekozen.
Op deze manier kunnen ze er zeker van zijn dat de jackpot daadwerkelijk valt.

Kortom: Morgen ben ik weer eens miljonair (eens moet mijn voorspelling toch uitkomen...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kun je niet en dat is niet gebeurd. En dat is misleiding.
Twan Huys heeft het net in NOVA wel tien keer gevraagd aan een bobo van de SL.
Elke keer mompelde hij iets van "zo zijn de regels".
Terwijl ze weken lang spotjes uitzonden met: "10 augustus valt hij, de jackpot van 27 miljoen, GEGARANDEERD!
Regelrechte misleiding en goed voor de reclamecodecommissie.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vind ik dus ook. En dan wordt er op t journaal ook nog ijskoud beweerd dat ie wel gevallen is ( zij het dan op een vijfde lot, maar dat schijnt er niet toe te doen ) in de provincie Utrecht. Belachelijk!!!